میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
.:: جی سرور - ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و سرور های مجازی و اختصاصی ::.
دارنده نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت
ویرایش توسط RoobinaServer : August 2nd, 2015 در ساعت 16:10
میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
خوب مسلما توی دیتاسنتر نباید همچین فرقی باشه چرا که به ازای هر دقیقه ای که بخاطر کادر فنی دیتاسنتر سرور داون میشه باید خسارت بده که الکی هم ادعا میکنن خسارت میدن و وقتی هم ازشون شکایتی صورت میگیره میزنن زیر همه چیز و کلی داستان دیگه که هست با دیتاسنتر ها!
- - - Updated - - -
با تفاسیری که شما عرض کردید اصلا ارزش نداره ماهیانه 30 تومن هزینه کنی! چیزی که شما عرض میکنید بیشتر به درد کسی میخوره که 40 تا سرور داره و یه شرکت فروش هاستینگ و این داستان ها هستش.(مثل شرکت خود شما) تازه اون هم به طور کلی فکر نمیکنم بصرفه! یک پهنای باند 100 Mbps هم خریداری میشه که بین سرور ها شیر بشه و درصورتی که هر سرور نیاز به پهنای باند بیشتری داشت، از پهنای باند خالی در سرور های دیگه استفاده بکنه. اما برای یک سرور که صرفا برای یک سایت مد نظر هست اصلا نمیصرفه!
عزیز دلم اون کادر فنی ISP هست که حالا شده کادر فنی دیتاسنتر. همون پشتیبانی معروف که زنگ بزنید میگه مودمتون روشنه یا نه(البته به جز پشتیبانی کور ها)
شاید شما بنا به بودجه ای که میپردازید و موارد دیگر واسطه به شما SLA روی تک سرورتون ارائه بکنه اما دیتاسنتر هیچ وقت نمیاد به شما سر یک سرور که ماهانه 300 میدید SLA بده.
بالا خره فرق باید بین کسی که عمده کار میکنه با End user باشه و توی همه مراکز به همین صورته حتی دیتاسنتر های خارج کشور، منتهی چون خارج کشور کیفیت شبکه و سایر موارد زیاد هست کمتر مشکل پیش میاد و به چشم نمیاد اما موقعی که وارد صحبت کلوکیشن بشید آن زمان تفاوت ها به چشم خواهند آمد.
هیچ وقت پشتیبانی که یک دیتاسنتر به یک مشترک واسط بزرگ میده به شما نخواهد داد ،اون واسط هم ناچاره یک سری خدمات بهتر از مرکز به شما بده چون اگر نده شما مستقیم طبیعتا از خود مرکز میخرید.
موفق باشید
ویرایش توسط RoobinaServer : August 2nd, 2015 در ساعت 16:24
میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
بله درست هستش. اما وقتی از واسط استفاده کرد، واسط ما آیا 24 ساعته میتونه پاسخگو باشه؟ مشکل ما توی عید نوروز بود که برای رفعش نیاز به گذشت 17 روز شد! از سوم عید سرور ما خاموش بود تا 20 فروردین! اون هم پشتیبانی فنی کاری نمیکردن و مجبور شدم به تهران برم و سرور رو به طور کلی از دیتاسنتر خارج کنم و خودم مشکل فنیش رو حل کنم! واسط ما آیا میتونه این کار رو بکنه؟ ساده بگم. ساعت 3 صبح به مشکل بخوریم دیتاسنتر که مارو نمیشناسه و واسط رو میشناسه! آیا واسط ساعت 3 نصف شب مشکل مارو حل میکنه با پشتیبانی مخصوصی که بهش دادن؟(همون پارتی بازی خودمون محسوب میشه)
سوالات قراردادی میپرسید.
این موارد را باید با واسط خودتان صحبت کنید.
ممکنه حتی واسط شما تجهیزاتی گذاشته باشه در مرکز که اصلا مرکز داده نداره و نمیتونه به شما ارائه بکنه.
ممکنه 24 ساعته پشتیبانی داشته باشه یا حتی بدتر از مرکز داده فقط در ساعت اداری باشه
و ...
همانطور که در مورد دیتاسنتر تحقیق میکنید و این موارد را با دیتاسنتر مطرح میکنید باید این سوالات هم از واسط بکنید و در مورد واسط تحقیق کنید.
دیتاسنتری میشناسیم که حتی ساعت 3 تا 4 مشکلی پیش بیاد کلا ج نمیدن چون 4 پایان ساعت کاریه میترسن کارتون بیشتر از 4 طول بکشه و ناچار بشن بمونن
شما هنوز دیتاسنترهای بدتر را تجربه نکرده اید تا ببینید که آسیاتک در مقابل آنها جزو دیتاسنتر های گل محسوب میشه. : ) با واسط این سوالات را مطرح کنید.
باتشکر
میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)