نقل قول نوشته اصلی توسط majidisaloo1 نمایش پست ها
با سلام
امید واریم که مشکل این همکارمون که متخصص ovh نیز به نظر هستند رفع گردد .
در صورتی که ایشون نتونستند مشکل را رفع بکنند خیلی سریع با ما در ارتباط باشند تا رایزنی ای با دیتاسنتر داشته باشیم
هر سرویس که تمدید نشه تا 7 روز از پنل حذف میشه و دیگه براش کاری نمیشه کرد . چیزی که من در تاریخ ها دیدم به نظر بیش از 7 روز است که سرویس شما مشکل دارد . . .
در نهایت امید وارم که مشکلتان رفع بشه .
البته این هم لازم به ذکر است که به خاطر پشتیبانی افتضاحی که مخصوصا سویواستارت دارد هیچوقت کاربرانمان را بهشون آفر سویو استارت یا کیم سوفی ندادیم چون وضعیت بیلینگ و ساپورت واقعا افتضاحه .
اگر پرداخت در لحظه اول اکسپت شد که شد اگه نشد بسیار این مورد زمانبر خواهد بود که مشکل رفع بشود .
من سعی کردم که مشکل کاربر mr_net حل بشه ( در پی ام ) ولی متاسفانه مثل این که بعد از چندین روز تازه آقای کریمی یادشون افتاده بود با دیتاسنتر پیگیری کنن ( یعنی تا وقتی اینجا تاپیک نزدن , ایشون هم اصلا کار خاصی نمیکرد !) و با پیگیری انجام شده دقیقا همون موقع پیگیری ایشون سرور حذف و ریلود شده بود / ftp هم طبق گفته ایشون حذف شده !

ایشون هم که کلا هیچ مسئولیتی اعم از وجه دریافتی و یا این که اصلا دلیل این مشکل چی بوده قبول نمیکنن !

و جالبه که اصلا اینجا هیچ پاسخی هم ندادن و اصلا مشارکت نکردن که حداقل دیگر کاربران بدونن دلیل مشکل چی بوده و اونها دچارش نشن !