چندتا پیشنهاد داشتم
1- سیستم پشتیبانی مثل تیکت رو اضافه کنید
2- آپدیت هارو مثل اوایل از طریق خود سیستم انتشار بدید ( هم دردسر خودتون کمتر میشه و هم ما راحت تر به امکانات جدید دسترسی پیدا میکنیم ! )
3- یه سایت به همراه یک سامانه هم راه بندازید که ما بتونیم برای پشتیبانی ، دریافت فایل و آپدیت ها بهش مراجعه کنیم
4- اسکریپت رو لایسنس دار کنید تا هم از سو استفاده ها کمتر بشه و هم ما راحت تر باشیم من الان با گذشت 1 روز از خرید هنوز منتظر نصب هستم !
5- قابلیت یادآوری خودکار جهت یادآوری امکان اتمام مهلت اکانت کاربر
میتونید این موارد رو اضافه کنید