فقط به خاطر اعتماد سازی به مشتری
اما قضیه برگشت خوردن محصول،پدر آدم رو در میاره
البته شرکت پست هم بی تقصیر نیست
من ترجیح میدم هم فروش پستی داشته باشم هم خرید آنلاین..یه تخفیف 10 تا 20 درصدی هم بدم به پرداخت آنلاین..برای ترغیب مشتری
اینجوری برگشت کمتر میشه.
اگه یه چیزی مثل نماد راه میوفتاد..مشتری میومد کارت ملی ثبت می کرد..بعد خرید می کرد..مثلا فروشنده شماره ملی رو چک می کرد با مشخصات..خیلی خوب بود
مشتری الان سفارش ثبت می کنه..بعدا یا نمی خوادش..یا هر دلیل دیگه برگشت میزنه
من خودم تک تک زنگ میزدم مشتری ها..آدرس و سفارش رو تایید میکردم
یه محصول برگشت خورد..زنگ زدم چرا نگرفتید بسته رو..گفت از چند جا خرید کردم..گفت هر کدوم زودتر برسه...!!
متاسفانه همچین بشرهایی وجود دارن!!
البته فروشگاه ها هم باید محصول با کیفیت بدن...نه جنس آشغالی..
متاسفانه ادمایِ ناجور به هر دو طرف خرید اینترنتی ضربه زدند و می زنند و خواهند زد!