با سلام
خب به جایی که سرور هتزنر را برای شما خرید کردند تیکت بدید پشتیبانی بگیرید خودشان چک میکنند برای شما.
احتمال زیاد اگر مشکل داخلی نرم افزاری نداشته باشید مشکل هارد دارید که باید مجدد به خود مرکز درخواست تست سخت افزار بدهند (که 90% مواقع رد میشود و میگن تجهیزات سالمه) و باز بر میگرده به جایی که سرور گرفتید و میزان برشی که در آن مرکز دارد با توجه به تعداد سرویس هاش که یا هارد ها تعویض بشه یا خود سرور اختصاصی در نهایت اگر نشد هم مجدد سر ماه یا دورتون یک سرور اختصاصی دیگه درخواست بدید.
در کل سرورهای مارکت پیشنهاد نمیشه.
باتشکر