سایت هایی که رنکینگ بالا دارند اکثرا تبلیغاتشون رو به شرکت های تبلیغاتی معروف سپردند و هزینه تبلیغات بر اساس سیاست های تبلیغاتی شرکت مورد نظر تعیین میشه...و به احتمال زیاد تشابه قیمت هم به همین دلیل هست
به نظر من سوالتون کلا مشکل داره ! تبلیغات مثل میوه نیست که بگیم یک کیلو 5هزار تومان میشه و همه این فرمول رو رعایت میکنند...
یک وبسایت 10 تا کارمند داره و ماهی 5 میلیون هزینه میکنه و 100هزار بازدید داره و یک وبسایت هم یک نفر تنها مدیریتش میکنه و 1میلیون هزینه میکنه و این هم 100هزار بازدید داره! آیا هر دو وبسایت باید فقط بر اساس بازدیدی که دارند هزینه تبلیغاتشون تعیین کنند؟!






پاسخ با نقل قول