نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 194

موضوع: پارسی نیک و دامنه‌های قفل شده ... ؟!

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    24
    تشکر تشکر کرده 
    34
    تشکر تشکر شده 
    11
    تشکر شده در
    7 پست

    پیش فرض پاسخ : پارسی نیک و دامنه‌های قفل شده ... ؟!

    لطفا یکی زبانش خوبه بره موضوع بزنه ما بیایم..
    مخصوصا بگه طبق قوانین بین الملی icann این کار غیر قانونی است..

    - - - Updated - - -

    این پیام جدید ولی چه فایده..

    در پی پیگیری های متناوب در راستای مشکل پیش آمده از سمت رجیسترار برای دامنه های عمومی ، متاسفانه رجیسترار به دلیلی کاملا غیرمنطقی اقدام به بستن کل اکانت شرکت پارسی نیک نموده است.
    دلایل اعلام شده از سمت رجیسترار به این صورت می باشد:
    1) There are domain names in your account having the word 'iran'
    Eg : iranoosh.com and iranoptometry.com

    2. The Reseller's Support Url is http://www.PersianHelp.com (Upon resolving this domain name, we found some information related to IR)

    و این در حالی است که قرارداد شرکت پارسی نیک از سال 2002 تا به امروز بدون مشکل توسط شرکت ثبت شده در خارج از ایران با این رجیسترار منعقد و تمدید گردیده است، و بستن کل اکانت صرف 1 یا 2 دامنه که توسط یکی از نماینده های شرکت ثبت شده است نمی تواند دلیلی برای بستن کل اکانت باشد!!!
    به هر تقدیر با این اتفاق نادر ، و البته موضع غیرمنطقی شرکت ریسلر کلاب از طرفی و متاسفانه عدم تجربه اجرایی وکلای در دسترس در این زمینه باعث ایجاد وقه بیشتر در حل مشکل تاکنون گردیده ایم.
    به هر صورت از آنجا که این شرکای این شرکت صاحب شعبات ثبت شده رسمی در کشورهای امارت متحده عربی ، گرجستانو ترکیه می باشند و از آنجا که از حیث تجاری نیز فعال می باشند مطمئن هستیم در روشی که منجر به حل مشکل در کوتاهترین زمان ممکن گردد بهینه عمل خواهیم کرد.
    (1- هماهنگی با شرکت جدید واسط هندی جهت رفع مشکل
    2- هماهنگی با یکی از ایرانیان مقیم در آمریکا به عنوان وکیل رسمی و اقدام قانونیاز طریق اعلام شکایت در سازمان های نظارتی کشور مزبور و همچنین پیگیری این مساله از طریق وزارت امور خارجه دولت آمریکا )
    در پایان صمیمانه از صبر و تحمل کلیه کاربران تشکر داشته و لازم به ذکر است سامانه 30009900 جهت دریات پیشنهادات سازنده شما و همچنین اعلام مرحله به مرحله مراحل پیشرت پیگیری جهت کلیه کاربرانی که به این سامانه پیامکی ارسال نمایند درنظر گرفته شده است.
    صورت جدا از اینکه کلیه همکاران در خارج از کشور در حال پیگیری این مشکل می باشند از طریق وزارت امور خارجه آمریکا نیز این مورد در حال پیگیری می باشد...
    مشتریان عزیز می توانند با ارسال کلمه دامنه به خط 30009900 از اخبار جدید و نتایج پیگیری ها به صورت پیامک مطلع گردند
    ویرایش توسط martin98 : July 7th, 2015 در ساعت 15:56

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: December 9th, 2015, 19:19
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: November 28th, 2013, 15:43
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: November 27th, 2013, 01:06
  4. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: November 19th, 2013, 11:56

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •