نقل قول نوشته اصلی توسط ParsWebIT نمایش پست ها
دوستان عزیز!
اینجا تاپیک زده شده بابت یک سوال دیگه

طبق معمول بچه بازی در نیارید و از آب گل آلود هم ماهی نگیرید خجالت بکشید
بحث کیفیت هتزنر یا پرداخت فیک یا هر چیز دیگه ای رو ببرید تو یه تاپیک دیگه بین خودتون حل کنید
اگه راهی، آشنایی چیزی به ذهنتون میرسه بفرمایید تا بلکه گره کار استارتر رو باز کنید اگر نه اسپم نکنید

استارتر گرامی،
شما برای خرید سرور اختصاصی باید بیشتر از یک شماره تلفن از فروشنده داشته باشید، زمانی که اطلاعات خودتون و مردم رو میزارید روی یک سرور که با 2 تیکت و پ.خ خرید شده انتظار مسئولیت پذیری نداشته باشید.
زمانی که مشکلی پیش میاد اکثرا سعی میکنند گوشی رو جواب ندن تا حل مشکل. امروز فردا... بعد اگه تعداد مشتری زیاد باشه غیب میشن چوت امکان تامین خسارت رو ندارن
طرف حساب شما باید اطلاعاتی درباره مشکل به شما بده چه مقصر باشه چه نه شاید شما حاضر باشید چند برابر مبلغ سرور رو بدین به خاطر دیتاتون


اگر شما از این سایت : paraserver.net سرور خرید کردین این اطلاعات هویز رو ببینید
اگر با گذشت چندین روز از مشکل هنوز به شما پاسخی ندادن میتونید به صورت رسمی شکایت کنید ( هر چند که سایت خودشون در دسترس هست شاید در حال رفع مشکل هستند؟)
باید از اطلاعات خودتون بک آپ داشته باشید در این صورت باز هم فروشنده میتونه خسارتی رو گردن نگیره بابت اطلاعات چون این فرد پرداخت کننده سرور شما بوده در دیتا سنتر

به هر حال ایشالا که زودتر مشکلتون حل بشه
داداش خدا خیرت بده بالاخره یکی پیدا شد حداقل در مورد مشکل ما صحبت کنه .
اتفاقی هست که افتاده حالا بعضی از دوستان کم لطفی میکنند و د رمورد مسائل متفرقه صحبت میکنند .....

راستش مشکلی مالی از سمت من یکی حداقل نیست . به پارا سرور گفتم حتی حاضرم پول سرور رو دوباره بدم فقط اطلاعاتم برگرده اما پاسخگو اصلا نیستند !!!
کاش حداقل حاضر میشد سرور رو به پنل یکی از دوستان دیگر انتقال بده یا به طریقی بکاپ بهمون بده .
بله شکایت راه بدی نیست اما تو این سیستم قضایی ایران چندین ماه یا سال بعد به نتیجه میرسی که تا اون موقع اطلاعاتم دیگه به دردم نمیخوره .
بیشتر اعتبارمان پیش مشتریان مهم هست که این بنده خدا اصلا انگار نه انگار