دوستان عزیز!
اینجا تاپیک زده شده بابت یک سوال دیگه
طبق معمول بچه بازی در نیارید و از آب گل آلود هم ماهی نگیرید خجالت بکشید
بحث کیفیت هتزنر یا پرداخت فیک یا هر چیز دیگه ای رو ببرید تو یه تاپیک دیگه بین خودتون حل کنید
اگه راهی، آشنایی چیزی به ذهنتون میرسه بفرمایید تا بلکه گره کار استارتر رو باز کنید اگر نه اسپم نکنید
استارتر گرامی،
شما برای خرید سرور اختصاصی باید بیشتر از یک شماره تلفن از فروشنده داشته باشید، زمانی که اطلاعات خودتون و مردم رو میزارید روی یک سرور که با 2 تیکت و پ.خ خرید شده انتظار مسئولیت پذیری نداشته باشید.
زمانی که مشکلی پیش میاد اکثرا سعی میکنند گوشی رو جواب ندن تا حل مشکل. امروز فردا... بعد اگه تعداد مشتری زیاد باشه غیب میشن چوت امکان تامین خسارت رو ندارن
طرف حساب شما باید اطلاعاتی درباره مشکل به شما بده چه مقصر باشه چه نه شاید شما حاضر باشید چند برابر مبلغ سرور رو بدین به خاطر دیتاتون
اگر شما از این سایت : paraserver.net سرور خرید کردین
این اطلاعات هویز رو ببینید
اگر با گذشت چندین روز از مشکل هنوز به شما پاسخی ندادن میتونید به صورت رسمی شکایت کنید ( هر چند که سایت خودشون در دسترس هست شاید در حال رفع مشکل هستند؟)
باید از اطلاعات خودتون بک آپ داشته باشید در این صورت باز هم فروشنده میتونه خسارتی رو گردن نگیره بابت اطلاعات چون این فرد پرداخت کننده سرور شما بوده در دیتا سنتر
به هر حال ایشالا که زودتر مشکلتون حل بشه