
نوشته اصلی توسط
novinvps.com
سلام
با توجه به سرویس های ما که unmanaged هستند و این مورد هم در قوانین مورد قبول واقع شده ی شما ذکر شده بوده است . نباید انتظاری داشته باشید که سرویس دهنده بخواد ۵۰۰ گیگ اطلاعات یا حتی ۲۰۰ گیگ اطلاعات شمارو بکاپ بگیره این بر عهده ی خود مشتری هست ما در صفحه ی اول وب سایت هم ذکر کردیم : مشترکینی که نیاز به سرویس بکاپ دارند اعلام کنند براشون بکاپ گیری میشه به صورت شبانه روزی ولی شما اقدامی نفرمودید . در صورت لزوم ما بستر این امر رو برای مشترک فراهم میکنیم ما به مشترک کنسول تقدیم میکنیم که هر راه کاری که به نظرشون میرسه انجام بده برای رفع مشکل و ما هم راهنمایی لازمه رو انجام میدیم.
بنده نمیدونم کدام مشتری ما هستید اما در صورت لزوم اعلام کنید مشخصاتتون از طریق پیغام خصوصی بنده ببینم به همکاران بگم استعلام وضعیت سرویستون رو بررسی کنند.