درود
تشکر می کنم نسبت به موضوع توجه داشتید و وقتتون رو در اختیار ما قرار دادین
در این مورد ما هیچ گونه محدودیت/اجبار/قانونی نداریم که بزرگوارانی که با ما همکاری دارند حتما فایل هاشون در سرورهای ما آپلود یا امانت گذاری بشه. این امکان به راحتی فراهم می باشد که در صورت تمایل لینک دانلود محصول پس از خرید از محل مورد نظر خودتون فراخوانی بشه!!
البته مشکل از ماست! متاستفانه فرصت تکمیل سایت رو به نحو احسن نداشتیم که همه موارد به نحو احسن و شایسته به اطلاع برسونیم!
تشکر از این نکته بسیار مهمی که یادآوری کردید. حتما سیستم اطلاعاتی رو گسترش میدیم.
این دو نکته هم متاستفانه به دلیل کم کاری ما در سیستم اطلاع رسانی بوده!
اول این که نحوه پیش نمایش و حتی محل اون هم مثل توضیحات قبلی در اختیار ارائه کننده خواهد بود! اسکرین شات/دمو آنلاین/... برای ما تفاوتی نداره!! اما قبل از تایید محصول (برای فروشندگان کمیسیونی) لازم هست تا کیفیت و اصالت قالب به ناظرین اثبات گردد.
در مورد سیستم پشتیبانی و حمایت از حقوق مصرف کننده در بخش قوانین و سیاست رفع مسئولیت اعلام کردیم پشتیبانی از کاربران به صورت مستقیم به عهده ارائه کننده کالا یا خدمات می باشد. در نتیجه نظر شخصی فروشنده است که چطور تصمیم داره از خریدار پشتیبانی کنه!!
در حال حاضر پشتیبانی مستقیم ما فقط برای مشتریان و محصولات خودمون ارائه میشه(بخش نظرات هم فقط برای محصولاتی است که ارزش ریالی اونها کمتر از 500,000 ریال است! و تا کنون کلیه محصولاتی که از جانب ما منتشر شده محصولات آماتور با قیمت کمتر از 20,000 تومان بوده که پشتیبانی از این محصولات طبق اعلام در بخش نظرات انجام می شود) شما به عنوان فروشنده باید راه های ارتباطی و طرق پشتیبانی خودتون رو به خریدارانتون ارائه کنید و ما فقط ناظر/شنوای صدای مشتری خواهیم بود تا کیفیت کاری شما به شکل مطلوب حفظ گردد.
البته در مورد سیستم پشتیبانی برنامه ریزی هایی برای جامعیت بیشتر در نظر گرفته شده که پس از اصلاح نقاط ضعف به زودی اجرا خواهند شد.
کارمزدها رو برای شروع از 1 درصد الی 4 درصد در نظر گرفتیم!!
در مورد پشتیبانی هم که قبلا توضیح دادم خدمتتون!
گذر زمان پاسخ سوالاتی مشابه به این رو خواهد داد! اگر خداوند صلاح رو بر موفقت و پوشاندن جامه عمل به اهداف ما دید=شکر و سپاس=پاسخ این سوالات هم خود به خود روشن میشه!
- - - Updated - - -
درود بر شما
سپاسگذارم جهت فرصتی که در اختیار بنده گذاشتید جهت این موضوع
مبدل شدن به مرجعی مشابه نمونه های خارجی (تم فارست/اوانتو/....) واقعا کار دشوار و مسیری ناهموار خواهد بود!
اما با حمایت مخاطبین بدون شک مسیر هموارتر خواهد بود.
با توجه به تجربیات شما در این زمینه (نمونه مشابهی که به دلیل عدم فرصت کافی رها کردید) و نقطه نظراتی که در ارتباط با ارائه محصولات با کیفیت و ... ارائه کردید حتما سعی می کنیم برنامه ریزی مداوم و شایسته داشته باشیم.
با تقدیم احترام