
نوشته اصلی توسط
arc1o0
سلام
اگر شما با شرکت های ایرانی به مشکل خورده اید و ناراضی هستید، چون دنبال جنس ارزان با بهترین پشتیبانی بوده اید!
در حالی که پشتیبانی یه مقوله واقعا هزینه بر است. پشتیبانی استاندارد کاملا زمان بر است، شرکت ارائه دهنده باید هزینه و زمان برای پشتیبانی صرف کند و نیروی انسانی کافی و متخصص داشته باشد تا بتواند پشتیبانی استاندارد ارائه کرده و به انبوه مشکلات فنی پاسخگو باشد.
این هزینه ها با 20-30 ت کارمزد سرور قابل پوشش نیست، در نتیجه هزینه این خدمات را می بایست کاربران و همراه فاکتور های سرور پرداخت نمایند.
به عنوان مثال، ما یک سروری رو ماهانه x هزار تومان قیمت می دهیم، فرد دیگری 1-x هزار تومان قیمت می دهد، و متاسفانه اکثر کاربران ایرانی دنبال جنس ارزارن بی کیفیت هستند(چینی!) ، بعد هم به دلیل عدم ارائه پشتیبانی مناسب شرکت رو مقصر می دونند!
نه اون شرکتی که به شما پشتیبانی نمیده مقصر هست، و نه ما که قیمت بالاتری ارائه می دهیم، اون شرکت سرور رو با 20-30 ت کارمزد در اختیار کاربر میزاره، و وظیفه ای هم بابت مدیریت و پشتیبانی نداره و یا می تونه برای موارد اضافی فاکتور اضافی صادر کنه! پس شما نباید از این مورد ناراضی باشید چون خودتون این سیاست فروش رو انتخاب کرده اید.
عرض بنده این نیست که اگر شما هزینه بیشتری پرداخت کنید، قطعا سرویس بهتری دریافت کرده و رضایت خاطر خواهید داشت، ولی قطعا و یقینا شما کیفیت و رضایت خاطر را در سرویس ارزان پیدا نخواهید کرد!
به عبارت دیگر ، سرویس ارزان قیمت تضمین کننده عدم کیفیت است،
اما در سرویس با قیمت استاندارد شاید به آنچه که می خواهید برسید! ( برای تبدیل شاید به یقینا باید با تحقیق و بررسی و کمک گرفتن از تجربیات دیگران ، این احتمال را با انتخاب درست به قطعا تبدیل کنید.)
در هر صورت برای شما و همه عزیزانی که دنبال جنس چینی هستند آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.
ارادتمند-کریمی