-
May 19th, 2015, 17:43
#11
عضو انجمن
پاسخ : راهنمایی برای نحوه برخورد صحیح

نوشته اصلی توسط
Abolijoon
سلام و درود
جناب در سرور دیگه بک آپ ندارید؟
یک و صد پول کمی نیست که بدید
شکایت هم که کنید به این زودی بررسی نمیکنن ( میشه گفت سخته به نتیجه برسید)
بهترین راه راه اومدن با طرفه ببینید دردش چیه

نوشته اصلی توسط
raminramz
پس هاستینگ مورد نظر ورشکست شده
اگر اطلاعات خیلی مهم است کمکش کنید که پرداخت کنه
یا اینکه شکایت کنید پول جور کنه سرور رو باز کنه
سپاس از شما عزیزان
باور کنید بنده با این جناب هم در ایمیل هم در یوزر وب هاستینگشون هم در یاهو هم در تیکت دادم که بیایید بنده مجدد پول این ماه رو میپردازم و شما هم قرض کنید و مابقی رو تهیه کنید ولی حتی دریغ از یک جواب بخاطر این هست واقعا به آدم برمیخوره با وصف این پیشنهاد هم اصلا به خودشون زحمت یه تماس هم نمیدن گوشی خاموش و کلیه راه های ارتباطی نیز جوابگو نیستند
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
sonalsoft.com
درود
متاسفانه دیگه نمیشه کاریش کرد
ولی شما با این حجم دیتا و زحمتی که براش کشیدین و دقیقا با همین هزینه که پرداخت میکنین می تونید از ovh یک سرور اختصاصی بسیار مناسب و پایدارتر تهیه کنید
درضمن خود رداستیشن این ماه ۷۰٪ تخفیف می ده .
بهتره از همین الان دنبال سرور اختصاصی باشید.
به هر حال آبی که ریخته رو نمی شه جمع کرد. باید از این به بعد دقت بیشتری کنید
امیدوارم مشکل شما حل شه ولی اگر حتی این سرور باز شد سریعا به یک سرور اختصاصی منتقل کنید تا بیشتر ضرر نکنید
بله حق با شماست ولی واقعا اینترنت پر شده از این نوع واسطه ها خدایی نکرده قصد جسارت ندارم خیلی ها هم هستن بسیار انسانند و بزرگوار بله دنبال سرور هستم ولی واقعا دل و دماغی برای آدم نمیمونه با این همه اطلاعات از دست رفته
به احتمال زیاد اگر تا امشب خبری نشد از ایشون 100% شکایت خواهم کرد.
-
-
May 19th, 2015 17:43
# ADS
-
May 19th, 2015, 17:44
#12
عضو دائم
پاسخ : راهنمایی برای نحوه برخورد صحیح
به یکی از بچه هایی که تو رداستیشن نماینده هستند مشکلتون رو اطلاع بدید حداقل با رداستیشن مکاتبه کنند راجب مشکل پیش امده تا سرورتون رو حذف نکنند تا مشکل پرداخت و.. حل بشه.. یا اگر مدرکی دارید در مورد سرور خودتون بگید مکاتبه کنند یک سرور جداگانه از همان رداستیشن برای شما بخرند اطلاعات شما رو منتقل کنند رو سرور خریداری شده..
ویرایش توسط delta : May 19th, 2015 در ساعت 17:48
-
-
May 19th, 2015, 17:47
#13
عضو انجمن
پاسخ : راهنمایی برای نحوه برخورد صحیح

نوشته اصلی توسط
delta
به یکی از بچه هایی که تو رداستیشن نماینده هستند مشکلتون رو اطلاع بدید حداقل با رداستیشن مکاتبه کنند سرورتون رو حذف نکنند تا مشکل پرداخت و.. حل بشه..
والا بزرگوار با آلماهاست صحبت کردم که خودشون به این جناب سرویس دادن و ایشون هم به ما میگن باید همه پرداخت شود با 20پوند تاخیر اگر کس دیگری میشناسید ممنون میشم به من معرفی کنید انشالله بشه باز کرد سرور رو
-
-
May 19th, 2015, 17:53
#14
عضو دائم
پاسخ : راهنمایی برای نحوه برخورد صحیح

نوشته اصلی توسط
saeed1988m
والا بزرگوار با آلماهاست صحبت کردم که خودشون به این جناب سرویس دادن و ایشون هم به ما میگن باید همه پرداخت شود با 20پوند تاخیر اگر کس دیگری میشناسید ممنون میشم به من معرفی کنید انشالله بشه باز کرد سرور رو
یک مکاتبه که دیگه ضرر نداره..به اینا هم بگو مشکلت رو نماینده رداستیشن هستند..
http://www.mobinhost.com/
البته کسانی دیگر هم هستند تو همین انجمن نماینده..
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
saeed1988m
والا بزرگوار با آلماهاست صحبت کردم که خودشون به این جناب سرویس دادن و ایشون هم به ما میگن باید همه پرداخت شود با 20پوند تاخیر اگر کس دیگری میشناسید ممنون میشم به من معرفی کنید انشالله بشه باز کرد سرور رو
یک مکاتبه که دیگه ضرر نداره..به اینا هم بگو مشکلت رو نماینده رداستیشن هستند..
http://www.mobinhost.com/
البته کسانی دیگر هم هستند تو همین انجمن نماینده..
-
تعداد تشکر ها از delta به دلیل پست مفید
-
May 19th, 2015, 18:15
#15
عضو انجمن
پاسخ : راهنمایی برای نحوه برخورد صحیح
درود
فکر نمیکنم کاری از دست کسی بر بیاد
مگر اینکه مدیر سروتون هزینه را پرداخت کند
چون دیتا سنتر هزینه اجاره ماهانه سرور میخواد و اگر پرداخت نشه میبنده سرور
کاکوهاست -کیفیت هدف ماست 07132319174/با 11 سال سابقه در زمینه هاستینگ
فروش سرور مجازی از کشورهای هلند،انگلستان،لهستان،سوئد ،امارات ،ایران
-
تعداد تشکر ها از k-h به دلیل پست مفید
-
May 19th, 2015, 19:46
#16
عضو انجمن
پاسخ : راهنمایی برای نحوه برخورد صحیح

نوشته اصلی توسط
delta
یک مکاتبه که دیگه ضرر نداره..به اینا هم بگو مشکلت رو نماینده رداستیشن هستند..
http://www.mobinhost.com/
البته کسانی دیگر هم هستند تو همین انجمن نماینده..
سپاس از شما با ایشون نیز مکاتبه شد یک راه حل پیشنهاد دادن انشالله که بشه اطلاعات رو حفظ کرد
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
k-h
درود
فکر نمیکنم کاری از دست کسی بر بیاد
مگر اینکه مدیر سروتون هزینه را پرداخت کند
چون دیتا سنتر هزینه اجاره ماهانه سرور میخواد و اگر پرداخت نشه میبنده سرور
ممنونم از شما بزرگوار
والا مدیر سرور که ناپدید شده باید یه پول بدیم خودشونو پیدا کنن اعلام مفقودی کنیم براشون در مورد هزینه یک راه حل پیشنهاد شده که سرور به طور کامل پرداخت شود و بعد از انتقال فایل های بنده سرور رو کنسل کنند و و کردیت کنن به یکی از سرویس های خودشون و مبلغی منصفانه به عنوان کارمزد گرفته شود و مابقی به حساب بنده برگشت بزنن که بستگی به مدیریت داره که بتونن این لطف رو انجام بدن یا خیر
- - - Updated - - -
طبق صحبت با ایشان قرار هست نهایتا تا شب حل شود .
امیوارم دیگر به درازا نکشد این موضوع.
ویرایش توسط saeed1988m : May 19th, 2015 در ساعت 21:02
-
-
May 19th, 2015, 19:59
#17
عضو دائم
پاسخ : راهنمایی برای نحوه برخورد صحیح

نوشته اصلی توسط
saeed1988m
با سلام
عزیزان متاسفانه مشکلی برای دیتا های سایت ما پیش آمده مشکل رو خیلی مختصر توضیح میدم ممنون میشم راهنمایی کنید که چکار میشه کرد:
15 هر ماه پرداختی ما به مدیر سرورمون بوده است متاسفانه به دلیل عدم پرداخت خود مدیریت که سرور رو از یک شرکت دیگر خریداری کرده و به کاربرانش که یکی ما باشیم واگذار کرده سرور از سمت رد استایتشن ساسبند شده و هر لحظه ممکن هست دیتای ما از سوی دیتاسنتر حذف شود. حال این فرد که چطور برنامه ریزی نداشته که به این شکل سرور به این حال و روز بیوفته به خودش برمیگرده این وسط من مشتری ضرر میکنم که نزدیک 2ترا اطلاعاتم از دستم داره میره واقعا هزینه سرور بنده نزدیک 400 تومن بوده و الان با شرکتی که به این جناب که به ما سرور داده صحبت کردیم گفته شد که باید کل هزینه اون سرور (حدود 1100 یک میلیون و صد هزار تومان) به رد پرداخت بشه که این سرور ها باز شود . و این هزینه واقعا جدا از پولی که برا این ماه پرداخت کردیم از توان ما کاملا خارج هست ممنون میشم عزیزان راهنمایی کنند.ضمن اینکه این مسئول هیچگونه جوابی نمیده و پل های ارتباطی ائم از موبایل(خاموش) -- یاهو --- تیکت سایتشون و یوزر وب هاستینگشون کلا هیچ جوابی نمیدهند و آخرین حرفشون این بوده امروز باز میشه (گفته 2روز پیششون هست) و بنده دیگه حرفی با شما ندارم(یعنی با من حرفی نداره دیگه)
با سلام
امیدوار هستیم مشکلتون حل شود و سعی کنید با شخص اصلی صحبت کنید که کمی به شما اگر توانستند تخفیف دهند چون واقعا راه دیگری ندارید یک سروری بوده که باید شارژ میشده و نشده کاملا مورد مشخص و بدون ابهام هست و راهی جز پرداخت ندارد.
در کل همیشه در این جور مواقع پاسخ تنها این هست که انشالله مشکلتون حل شود و تجربه ای باشد که از هر شخصی و با هر قیمتی خرید نکنید.
سعی کنید از جاهای معتبر خرید کنید و همیشه در کنار خرید از این مکان ها حتما بکاب در جای دیگری هم داشته باشید.
الان شما هیچ راهی ندارید جز پرداخت همان مبلغی که گفتند تا اطلاعاتتون را نجات بدهید.
شکایت هم بکنید نهایتا فکر میکنید اگر بتوانید با سختی فراوان سرویسی که برای شما از خارج کشور تهیه شده را ثابت کنید هزینه خود شارژ سرور را پس بگیرید (تازه شاید - چون معمولا به چنین مواردی که مربوط به خارج کشور هست کمتر اهمیت میدهند)
باتشکر
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید
-
May 19th, 2015, 20:38
#18
عضو انجمن
پاسخ : راهنمایی برای نحوه برخورد صحیح

نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
با سلام
امیدوار هستیم مشکلتون حل شود و سعی کنید با شخص اصلی صحبت کنید که کمی به شما اگر توانستند تخفیف دهند چون واقعا راه دیگری ندارید یک سروری بوده که باید شارژ میشده و نشده کاملا مورد مشخص و بدون ابهام هست و راهی جز پرداخت ندارد.
در کل همیشه در این جور مواقع پاسخ تنها این هست که انشالله مشکلتون حل شود و تجربه ای باشد که از هر شخصی و با هر قیمتی خرید نکنید.
سعی کنید از جاهای معتبر خرید کنید و همیشه در کنار خرید از این مکان ها حتما بکاب در جای دیگری هم داشته باشید.
الان شما هیچ راهی ندارید جز پرداخت همان مبلغی که گفتند تا اطلاعاتتون را نجات بدهید.
شکایت هم بکنید نهایتا فکر میکنید اگر بتوانید با سختی فراوان سرویسی که برای شما از خارج کشور تهیه شده را ثابت کنید هزینه خود شارژ سرور را پس بگیرید (تازه شاید - چون معمولا به چنین مواردی که مربوط به خارج کشور هست کمتر اهمیت میدهند)
باتشکر
کاملا حرف شما متین هست و اشتباه از سمت بنده بوده که به واسطه دوستی با ایشون اینجور سر بنده کلاه گذاشتن و متاسفانه حتی حاضر نیستند در حل مشکل با بنده گفتگو کنند این مورد خیلی آدم رو اذیت میکنه وگرنه بنده حاضر بودم هزینه این ماه رو مجدد پرداخت کنم ولی این دوست یا هر چیزی که بشه اسمشو گذاشت اصلا به خودشزحمت نمیده جواب تلفن رو بده هر چند از 24 ساعت 23 ساعت خاموشه
- - - Updated - - -
طبق صحبت با ایشان قرار هست نهایتا تا شب حل شود .
امیوارم دیگر به درازا نکشد این موضوع.
ویرایش توسط saeed1988m : May 19th, 2015 در ساعت 21:03
-
-
May 19th, 2015, 23:09
#19
عضو دائم
پاسخ : راهنمایی برای نحوه برخورد صحیح
سلام امیدوارم مشکلتون حل بشه
ولی من متوجه نشدم. شما سرور اختصاصی گرفته بودید؟ یا مجازی؟
اگه مجازی که چرا 400 تومن هزینه داشته؟ با این هزینه یک سرور اختصاصی مناسب با نوع مصرفتون میتونستید تهیه نمایید.
..::| بیش از یک دهه |::..
-
-
May 20th, 2015, 19:06
#20
عضو انجمن
پاسخ : راهنمایی برای نحوه برخورد صحیح

نوشته اصلی توسط
kool
سلام امیدوارم مشکلتون حل بشه
ولی من متوجه نشدم. شما سرور اختصاصی گرفته بودید؟ یا مجازی؟
اگه مجازی که چرا 400 تومن هزینه داشته؟ با این هزینه یک سرور اختصاصی مناسب با نوع مصرفتون میتونستید تهیه نمایید.
سپاس از توجه شما آخرین قول ایشون تا دیشب بود باز بنده تا امشب بهشون گفتم حل کنند و دیگه به هیچ عنوان نمیپذیرم سایت من 900 ایران هست و روز به روز بازدیدش کم میشه و مسلما تبلیغات نیز به تبع کم خواهد شد جدا از ضرر لینکی که نزدیک به 10 روز هست قطع هست در مورد سرور با مشخصات زیر یک وی دی اس بوده که چهار بخش شده است :
رم هر کدام : 4گیگ
هارد هر کدام : 2ترا
سی پی یو مناسب(طبق اعتماد دوستانه)
پورت به قول خودشون 1گیگ(طبق اعتماد دوستانه)
پهنا باند نامحدود به قول خودشون(طبق اعتماد دوستانه)
اینم رنج آی پی : 88.150.187.151 تا 154 و همچنین دو سرور شخصی که 150 و 155 کلا 375 هزار تومان پرداختی بنده برای سررسید ها بوده که ما همیشه 1روز با درخواست خودشون زودتر واریز کرده ایم(سرور 150 بدون هزینه دادن به بنده که حاضر بودم هزینه بگیرند ولی این موضوع پیش نمیومد.
و مطمئنا دیگه تامل نمیکنم و از طریق مراجع اقدام میکنم چون واقعا صبر انسان هم حدی دارد
ویرایش توسط saeed1988m : May 20th, 2015 در ساعت 19:08
-
تعداد تشکر ها از saeed1988m به دلیل پست مفید