سلام.
سرویس ها و قیمت ها بد نیست ولی پشتیبانی و پاسخ گویی به تیکت ها در حد بسیار بد هست.
به نظرم اگر کسی فقط سرویس میخاد و کانفیگ هاش رو خودش میتونه انجام بده میتونه سرور بگیره.
ولی اگر کاری پیش بیاد باید بیش از 1 هفته منتظر یک جواب باشه در تیکت که برای کسی که در امر هاستینگ داره فعالیت میکنه یعنی فاجعه.
مشتری دوست داره تیکت هاش بعد چند ساعت حد اکثر جواب داده بشه نه مشتری خود شما هم که کاری با دیتاسنر داشته باشید دوست دارید پشتیبانی سریع جواب شما رو بدن .
آیا میتونید یک هفته منتظر باشید و سایت هاتون و یا کار مشتری هاتون بخوابه تو این مدت ؟!!!
به نظرم فقط به فکر فروش نباشید بهتره همون مقداری که فروختید رو خوب پشتیبانی کنید از دست ندید.
چون کسی که یک بار خرید میکنه و ناراضی میره بیرون برای بار دوم سر نمیزنه.