ببین داداش من هر مشکلی یک راهی داره.... به دوستت میگی یک قالب هر چی میخواد باشه اگر اماده هم داره فرقی نداره اماده میکنه تحویل مشتری میده...تو همون تیکت هم تحویل بده و بابت دیرکرد پوزش بخواد...مشتری میاد قالب رو میگیره میبره میبینه انی نیست که دلش میخواد.دوباره میاد تیکت میده این چه قالبی هست و فلان و فلان (اگر فحش داد که چه بهتر )بعد شما جوابشو میدی با خونسردی که در توان ما همین هست....اگر ناراضی هست پولش رو بک بزنید قالب هم که دادید بهش نوش جونش( منت هم بزار که ضررش پای خودتونه و کلی ضرر کردید و وقت هدر دادید) اگر نه میتونه بره شکایت کنه...
.. مطمئن باش دادگاه هم بره آخرش اینه میگن اگر راضی هستی بردار قالب رو اگر نه پولت رو پس بگیر..نه میتونه خسارتی بگیره نه چیزی چون شما وظیفت تحویل قالب بوده که دادید..حالا مشتری خوشش نمیاد به شما ربطی نداره..تنها راهی که واسش میمونه پولش رو پس بگیره... 300 رو بهش پس بده بکش کنار..
![]()