صرفا جهت راهنمايي:
استارتر عزيز مشكل اصلي ارسال نشدن پيامك هاي شما (ارسال نشده-خطا در ارسال-نرسيده به مخابرات و ...) فقط و فقط بدليل بلك ليست بودن شماره مخاطين شما هست.
شما از هر شركت مطلوب مورد نظرتون كه پنل گرفتين بايد يك خط اختصاصي اپراتور 50002 يا 1000 هم تهيه كنيد و فرم تعهد مربوط به تبديل خط به خدماتي را در سربرگ رسمي شركتتون كامل و مهر امضا كنيد و بديد به مدير سامانه تا كاراشو اوكي كنه. حدا كثر 10 روز طول ميكشه تا رديف بشه.
بعد ديگه ارسالهاتون بدون مشكل خواهد بود.
البته همونطور كه اشاره كردم اين كار فقط براي اپراتور 50002 و 1000 ممكنه و ديگر هيچ. واز آنجايي كه 50002 خودش ذاتا بعضا اندكي تاخير در ارسال و مشكل داره بعضي وقتها, پيشنهاد ميكنم خط 1000 بخريد و اون رو خدماتيش كنيد.
حالا از كجا پنل تهيه كني بهتره؟! باتوجه به پستهاي قبلي كه خوندم پيشنهاد ندم بهتره.
موفق باشيد