طبق این مشکلاتی که با بعضی از مشتریان داشتیم
اولین کاری که میتونید بکنید ctrl+shift+delete کنید کش مرورگرو
اگر کار ساز نبود ای پی عوض کنید در صورتی که از شرکت ارائه دهنده اینترنتتون ای پی اختصاصی نخریده باشید
30 دقیقه مودم را خاموش نگه دارید سپس سیستم را خاموش کنید سپس مودم را روشن کنید بعدش سیستم را بالا بیارید تا ای پی عوض بشه در صورتی که رفع نشد میبایست
سیستمتون عوض بشه که با تمامی این مراحل بعضی وقتا حل نشده و طرف دی ان اس دستی زده که بعدش باید پاک کنید در این حالت رفع میشه برای مشکل دوستمون نگفتم برای تمامی کاربرانی که دچار شدن
بحثو زدم تا طبق این کارا رفع بشه