نقل قول نوشته اصلی توسط مینا-صیفی نمایش پست ها
بنظرم شما که وارد نیستید به جای پست زدن ها و سوال کردن ها چون خیلی وقت میبره مشکلتان نه اینکه حل نمیشود بلکه وقت خودتان گرفته میشود دسترسی به متخصص بدید یا اقای securehost یا کسانه دیگه هم هستند اینطور ان ها چون کارشون هست زود رفع میکنند راحت میشید با تشکر.
اولا شما اومدی تو تایپپک بنه رفع حل مشکلات خودتون ما چیزی نگفتیم
دوم اینکه دسترسی چی بدم عزیز من کلا سرورو بستن

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط secure_host نمایش پست ها
با سلام
شما می توانید به دیتاسنتر اعلام کنید تا آی پی مربوطه را برای یک آی پی بازگشایی کنند. (مثلا آی پی خودتان ) بعد فقط از سیستم خودتان به سرور دسترسی دارید.
باتوجه به این که هتزنر عمدتا بیشتر از ۲ ساعت برای حل مشکل وقت نمی دهد . با راهنمایی من و یا همکاران ممکن است مشکل مرتفع نگردد.

بنده سیستم عامل شما را نمی دانم تا راهنمایی کنم.
محل ذخیره سازی لاگ فایل ها در لینوکس و ویندوز متفاوت است و در لینوکس هم بین Distro های مختلف مکان ذخیره سازی متفاوت است.
باتشکر
سرور بنده مجازی ساز وی ام ویر هستش دوست عزیز
ای پی که بنده برای روتر میکروتیک استفاده کردوم رو قفل کردند و سرور هم از طریق وی ام ویر باز نمیشه
و چون از واسطه خریداری کردیم با دیتاسنتر نمیتونیم صحبت کنیم اون ها هم درست جوابگویی ما نیستند.