بنا به درخواست کاربر cpanelit بنده از پاسخ به شما ترجیحا اجتناب میکنم
به هر حال خریدار میتواند تشخیص دهد حرف کدام یک از طرفین حق است، و نظریه های خنده دار رو به خوبی تشخیص میدهد!! ساپورت خوب برای سرویس تست! جناب ما روزی حداقل ۳۰ سرور تست ارائه دادیم که عکس آن نیز در اول تاپیک موجود است با این اوصاف ۸ صفحه تاپیک جلو امده و کسی جز شما هیچ اعتراضی نداشته! با این حال ما توانستیم رضایت تمام کربران را کسب نماییم و فکر میکنید ساپورت مشتری هایی که سرویس خریداری نموده اند که از نصف سرویس های تست نیز کمتر میباشند برای ما کاری دارد؟
به حق شما تیکتی زدید که بنده پیگیر کار شما نباشم؟ یا بنده نویسنده پنل مگر میباشم؟ اختلال نرم افزاری میباشد که به هر حال پیش می آید و حل آن از توانایی بنده خارج است و تنها کاری که از ما بر می آید پیگیری این قضیه از طرف ارائه دهنده پنل است! فقط در همین حد!
منتظر تسویه حساب پی لاین هستیم
و در آخر ما به شما گفتیم برگشت میزنیم، اصلا سر در نمیارم دلیل این همه جبهه گیری علیه ما چی میباشد!