با سلام، تبریک نوروز
1- با اینکه در تعرف نام کاربری استفاده از - (خط تیره) مجاز اعلام شده است اما در هنگام ثبت نام سیستم خطای کاراکتر غیرمجاز را هشدار می داد.
2- در قسمت اطلاعات تعرفه، تعرفه پیامک نام تجاری اعلام شده است اما گزینه ای برای استفاده از امکان را مشاهده نکردم.
3- آیا امکان انتقال پنل از شرکت مدیا نیز ممکن است؟
4- تفاوت این نوع نمایندگی شما (طرح نمایندگی ویژه طرح عید 87) با نوع یا نوع های دیگر نمایندگی در چیست؟
5- سامانه شما از کدام درگاه های پرداخت پشتیبانی می کند؟ امیدوارم صرفا بانک ملت نباشد!
با دریافت پاسخ های شما می توانم فرآیند تصمیم گیری برای استفاده از سامانه را کامل کنم.
(راستی امکان دریافت رایگان پنل نیز وجود دارد؟

)
با تشکر!