نقل قول نوشته اصلی توسط khaniki.ah نمایش پست ها
با سلام، تبریک نوروز


1- با اینکه در تعرف نام کاربری استفاده از - (خط تیره) مجاز اعلام شده است اما در هنگام ثبت نام سیستم خطای کاراکتر غیرمجاز را هشدار می داد.
2- در قسمت اطلاعات تعرفه، تعرفه پیامک نام تجاری اعلام شده است اما گزینه ای برای استفاده از امکان را مشاهده نکردم.
3- آیا امکان انتقال پنل از شرکت مدیا نیز ممکن است؟
4- تفاوت این نوع نمایندگی شما (طرح نمایندگی ویژه طرح عید 87) با نوع یا نوع های دیگر نمایندگی در چیست؟
5- سامانه شما از کدام درگاه های پرداخت پشتیبانی می کند؟ امیدوارم صرفا بانک ملت نباشد!




با دریافت پاسخ های شما می توانم فرآیند تصمیم گیری برای استفاده از سامانه را کامل کنم.
(راستی امکان دریافت رایگان پنل نیز وجود دارد؟ )


با تشکر!
درود برشما
پاسخ شما در تیکتی که چند روز پیش از پنل ارسال نموده بودید، داده شده است.
1-این مورد سیاست کاری شرکت می باشد.
2- نام تجاری گزینه ای برای استفاده نیست، اولا این هم یک نوع خط می باشد که به جای شماره اسم درج می شود،و باید خط را خریداری کنید که فعلا این مورد کلا غیر فعال هست و سراسری قطع است.
3- بله امکان پذیر هست
4- این طرح فقط به مناسبت سال نو ارائه می شود و شرایط آن فعال بودن می باشد. هیچ فرقی با بقیه ندارد، البته جز تعرفه پیامکی و هزینه نمایندگی
5- سامانه از درگاه ملت، فعلا، البته پارسیان پی لاین هم اضافه شده است در مرحله تست می باشد، و درگاه های دیگه هم به زودی فعال می شود.