نقل قول نوشته اصلی توسط taninserver نمایش پست ها
با سلام و عرض ادب
دوستان عزیزی که در قسمت فروش سرور های مجازی هستند
لطفا به این سوال بنده پاسخ بدهند
وقتی یک شرکت ارائه دهنده خدمات سرور مجازی سروری رو تحویل میده و سرور به مشکل مواجه میشه مثلا سیستم عامل لود نمیشه مگر نباید خود شرکت مشکل رو حل کنه؟
در این صورت شرکت جوابگو نیست که پنل کامل و همچنین اطلاعات ورود به کنسول داده بشه
آیا مگر اطلاعات کنسول رایگان نیست؟
لطفا این هارو جواب بدید
سوالات به هم ربط دارند و بنده هم میدونم سوال درست چی هستش اما لطفا پاسخ بدید تا به اون شرکت بفهمونم که اشتباه میکنند
با تشکر
با سلام
پشتیبانی نرم افزاری ، در صورتی که سرور شما (unmanaged) باشد ، وظیفه شرکت ارائه دهنده سرور مجازی نیست ، اگر تشخیص به مشکل نرم افزاری باشه ، وظیفه شرکت ارائه دهنده ، حل مشکل با دریافت هزینه است
ارائه کنسول هم به دلخواه است ، شرکتی هزینه میگیره و شرکتی خیر ولی اکثرا رایگان انجام میدن