من فکر می کنم بهتر است شما کمی احساس مسئولیت به خرج بدید هم حق می دید لطفا جواب سوالات زیر را ارائه دهید؟
1- عملا شما با توضیحات و ایمیل ارسالی سرویس را پیش فروش کردید در حالی که در جایی ذکر نشده است که سرویس شما پیش فروش است ؟
2- در جایی هم ذکر نکردید سرور آماده نیست ولی سفارش را دریافت نموده اید ؟ آیا این درست است که مشتری چند روز منتظر وعده و وعید باشد؟ آیا صداقت شما در همین حد است ؟
3- ما هم مانند شما کار می کنید و برای هر 1 ریالی که در میاوریم زحمت می کشیم پس مبالغ ارزش دارد . اگر تمایل دارید تجربه یکی از دوستان وی پی اس فروش با مبالغ کم را که در همین سایت دردسر ایجاد کرده با فتا برای شما عنوان کنم و اینکه آخر پدر بزرگوار ایشان هزینه را عودت دادنند پس لطفا سطحی نگاه نکنید . مشکل مبلغ نیست مشکل خدشه دار کردن کسب و کار در این حوزه می باشد .
4- من پیش خودم فکر می کنم از ابتدا تا ارسال اطلاعیه ها و سپس این پاسخ شما اصلا حرفه ای نیست و مشتری مدار نیستید.
اصلا شما به مشتری حق می دهید که سرویسش را به موقع و یا اینکه با یک تاریخ مشخص و شفاف تحویل بگیرد ؟
در ضمن شما آفر گذاشتید و الان عنوان می کنید برای چنین مبالغی دوستان جو می دهند ! یعنی این مبالغ برای شما ارزشی ندارد؟ با این حساب سرویس های شما و مشتری نیز ارزشمند نیست ؟
لطفا قوانین مربوط به حوزه کسب و کار آنلاین و تجارت الکترونیک را یک نگاه سطحی بیاندازید.
برای شما آرزوی موفقیت و حل سریع بحران را دارم . لطفا شفاف برخورد کنید اگر نمی توانید صداقت بهترین روش است تا با وعده های واهی به مشتری حس تحمیق شدن را القا نمایید لازم به ذکر است شما قصد این کار را ندارید ولی عمل شما این حس را ایجاد می نماید.
- - - Updated - - -
من درخواست لغو سرویس و عودت دادم . ادامه با این شرایط جز دردسر نیست .
امیدوارم سریعا رسیدگی کنند .
- - - Updated - - -
وی پی اس من 1 گیگ بود ولی یه دو گیگ تحویل دادند با ویندوز 2012 گفتم اطلاع بدم به دوستان - لغو سرویسم رو به خاطر ویندوز 2012 صرف نظر میکنم