صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12

موضوع: دانش و اطلاعات مورد نیاز برای پشتیبانی دیتاسنتر

  1. #11
    عضو انجمن farhadhelix آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2015
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    812
    تشکر تشکر کرده 
    41
    تشکر تشکر شده 
    448
    تشکر شده در
    384 پست

    پیش فرض پاسخ : دانش و اطلاعات مورد نیاز برای پشتیبانی دیتاسنتر

    خارج از مطالب و سرقصل های تئوری مباحث شبکه اصلی ترین چیز در شبکه و سرو کله زدم با مشکلات آن فقط و فقط با تجربه " عملی " امکان پذیر هست.
    داخل شبکه اتقاف های عجیب زیاد میافته که در هیچ کتابی شاید بهش اشاره نشده باشده و طرق اصلا نفهمه مه دلیلش از چی میتونه باشه.
    شبکه = تجربه عملی و حرفه ای این نظر بنده است.
    موفق باشید
    انجام کلیه امور تخصصی روتر های میکروتیک | طراحی و پیاده سازی شبکه و راه کارهای اجرایی | امنیت شبکه و راه کارهای مقابله با دیداس | Whatsapp : 09125803584 | Telegram : http://t.me/tsiran

  2. تعداد تشکر ها از farhadhelix به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #12
    عضو جدید ezatpanah آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    نوشته ها
    78
    تشکر تشکر کرده 
    69
    تشکر تشکر شده 
    24
    تشکر شده در
    18 پست

    پیش فرض پاسخ : دانش و اطلاعات مورد نیاز برای پشتیبانی دیتاسنتر

    نقل قول نوشته اصلی توسط ms96 نمایش پست ها
    ببین دوست عزیز اگه قراره به عنوان کارشناس شبکه وارد اون بخش بشید. قبل از هر چیز چند مورد یاد آور بشم.

    دیتاسنتر یا هر مجموعه بزرگ متشکل از یک رییس کل یا مدیر عامل که برای مدیریت بهتر مجموعه خودش بخش هایی مثل شبکه ، noc , مالی ، فروش ، حراست ووو..... مشخص میکنه و برای هر بخش یک رییس میزاره که روسا با توجه ب شرح وظیفه هر روز ، هفته ، ماه ، سال ، میبایست به مدیریت پاسخگو باشند و گزارش تحویل بدن. شما که وارد یه بخش شبکه میخواید بشید بالطبع رییس نمیشید. یک کامند جزء به حساب میاید. در نتیجه از شما بیشتر کار عملی خواسته میشه. اینو استارت کار گفتم که اگه سابقه فعالیت تو شرکت هایبزرگ رو نداری بدونی کجا داری پا میزاری.

    حالا کلا چیزهایی که باید بلد باشی ، از نظر من اگه بلد نباشی بی سواد به حساب میای .

    1- network+
    2- آشنایی نسبی با میکروتیک ( در نقش روتر و ...)
    3- آشنایی با سوئیچ و روتر و فایروال سیسکو و مدیریت آنها
    4- تسلط به برنامه های مانیتورینگ شبکه مانند cacti , prtg دو برنامه ای که در ایران بسیار کاربرد داره
    5- آشنایی با سیستم عامل ها و مجازی سازها صرفا جهت رفع نیازهای خودتون ( واسه مشتری برعهده تیم فنی هست که راه اندازی کنند)
    6- آشنایی زبان تخصصی مرتبط شبکه
    7- آشنایی با رک و مباحث Core switching و vlan ip و...
    8- هوش و درک بالا
    9- آشنایی با kvm/ipmi
    و....

    تسلط به اینها یک کارشناس شبکه شش دانگ درجه 2 میشه روت حساب باز کرد. هر چند دیتاسنترهای ما واقعا برخی از کارشناس هاشون اندازه هاستنگ تابستونی ما هم اطلاعات ندارند. من به چشم دیدم/.

    سوالی بود در خدمتم

    ممنون دوست عزیز بابت توضیح جامع و کاملتون

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. انتقال ، کپی یک تیبل از دیتابیسی به دیتابیس دیگر
    توسط adnan در انجمن دايرکت ادمين DirectAdmin
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: August 4th, 2016, 12:28
  2. پشتیبانگیری از سرور در دیتاسنتر
    توسط sami85 در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: November 25th, 2015, 10:59
  3. پاسخ ها: 185
    آخرين نوشته: January 3rd, 2014, 13:00
  4. قوانین ارسال خبرنامه در دیتا سنتر تیبان
    توسط mahdi.riyahi در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: August 25th, 2013, 03:11
  5. پشتیبان دری دیتالایف انجین
    توسط Arzu-TV در انجمن فروش هاست اشتراکی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: October 26th, 2009, 21:11

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •