وقت بخیر
بعد از راه اندازی یک سرور، اقدام به ریستور سازی WHMCS نمودیم. بکاپ آن پیش تر در سرور سی پنل بوده است و با انتقال ایمیل های کرون جاب با عنوان " WHMCS Cron Job Activity " دیگر به ایمیل ما ارسال نمی شدند و به جای آن ایمیل خود را در Send all Cron output to E-Mail ثبت نمودیم و با دستور مستقیم ایمیل ها را دریافت می کردیم اما این با عنوان ایمیل و محتویات داخل ایمیل کمی متفاوت بود.
عنوان ایمیل ها : Cron <USER@server> php -q /home/USER/domains/DOMAIN.COM/public_html/my/ADMIN/cron.php
عملکرد کرون جاب سر جای خودش بود به جز بستن اتوماتیک تیکت ها که هر چند از بخش اتوماسیون این موردی روی 12 ساعت تنظیم شده بود اما دیگر عمل نمی کند.
نکات :
آی.پی یا دامنه در هیچ بلک لیستی وجود ندارد.
کنترل پنل دایرکت ادمین است.
کانفیگ سرور صحیح است. زیر قبل از ریستور سازی اقدام به نصب WHMCS خام شده است و ایمیل ها با عنوان استاندارد و معمولی دریافت شده است.
ایمیلی که در تنظیمات WHMCS ثبت شده است " sys@domain.com " است.
نوع ایمیل smtp . مشخصات آن درست است، hostname : mail.domain.com است.
برای تست ارسال ایمیل هم مستقیم از roundcube وارد شده ایم و ایمیلی به جیمیل خود ارسال کردیم و ایمیل سریع و کامل دریافت شده است پس مشکلی در smtp یا سیستم exim نیست.
دسترسی فقط Team، خوشحال خواهم شد نسبت به تجربیات دیگر آگاهی داشته باشم.
البته اگر تجربه ای در این مورد داشته باشد.![]()