
نوشته اصلی توسط
behi0021
دوست عزیز شما چند تا مشتری دارید؟چقد اعتبار دارید؟ایا این خوبه که اعتبار شمارو کسی دیگه زیرسوال ببره؟
ما الان 3 روزه از دسترس خارج شدیم و این سه روز رو باید جوابگو باشیم یه کاربران...هم از نظر هزینه هم اعتماد!
شما و این شرکت باید بیاد جوابگو باشه نه بنده!!!
میزنید پشتیبانی 24 ساعته 3 روز میکشه جوابگو نیستید!!! کم از دست شرکتایی مثل شما ضربه نخوردیم!
الان 5 روزه توی این ماه دان هستیم و حداقل پشتیبانیشون هم پاسخگو نیست
گرچه با شماره ای که دوستمون زحمت کشید داد تماس گرفتیم و بالاخره مارو روشن کردند ایشون!!!ولی به قیمت این تاپیک!!!
خواهشا طرفداری بیخودی نکنید از ایشون و اگر کمکی از دستتون برمیاد برای ما و ایشون پست بزنید
با تشکر beni