به هر حال شرایطی هست که باید قبول کنید
بحث شکایت نیست چون شکایت کنه خودش تو دردسر میوفته چون حق با ماست . نه رو هوا .. با مدرک
مشکل اینجاست این افراد وقت زیاد دارند و به راحتی میتونند با تبلیغات منفی یه شرکت رو خراب کنند
خودتون میدونید بهترین نوع تبلیغات اینه که مشتری راضی باشه و تعریف کنه
حالا اگه یه نفرم مریض باشه از یه شرکت بد بگه دقیقاً عکس اون قضییه ی خط بالا میشه
به هر حال احساس میکنم فاصله گرفتن من به شخصه از مشتری بهتره
همون تیم پشتیبانی مشکل مشتری رو حل میکنه
نیازی نیست 5 صبح از تو وایبر مشکل مشتری رو حل کنم
تیکت میده منتظر میمونه پشتیبان شب حل میکنه
دوستان راست میگند مقصر منم که مشتری رو پر روو میکنم
دوستان خدانگهدار برای همتون آرزوی خوشبختی میکنم
فیس بوک من :ashkan kamangar
خوشحال میشم ارتباطم با دوستان عزیز برقرار باشد
تاپیک بالا نیاد بهتره