ایشون برای فعالیتشون تایید میشن
ولی پیشنهادم بهشون اینه که تمامی سفارشاتی که بهشون میشه رو قبول نکنند ...
سفارشات قبلی رو به پایان برسونند سپس سفارش جدید بگیرند
دیروز به ما گفتند تا دقایقی دیگر فایل PNG لوگو ارسال میشه ما هم منتظر موندیم دیدیم خبری نشد خواستیم پیام بدیم دیدیم که کلا در یاهو Signout شدن
دیگه برادر من بدقولی یک بار نه صد بار
ببخشید به خاطر حرف ها ولی چند بار تکرار کردن این مسئله باعث ناراحتی مشتریان هم میشه صبر فوقش 3 بار نه 20 بار
امیدوارم رضایت کاربران اهمیتش براتون بالاتر بره