شما برای کانفیگ مودم ابنتدا یک بار با پرتکال pppoe تست کنید ببنید میتونید به نت وصل شید یا خیر! اگر وصل شدید حال اینبار مودم خودتون رو ریبوت کنید کلا
و از نو با پرتکال بریج تست کنید! ( نکته مهم که شما در پست بالا گفتین! اگر چراغ اینترنت روشن نشده! قطعا در کانفیگ اشتباهی صورت گرفته.)
همانطور که دوستمون گفتن... اگر اینبار به مشکل بر خوردید دسترسی تم بدید تا نحوه کانفیگ شما برسی بشه...
مدیریت سیستم از راه دور TeamViewer 9.0.29327 Enterprise
توضیحات رو مطالعه کنید متوجه میشد چیست...
موفق باشید.