
نوشته اصلی توسط
Yas-Host
این موارد مرتبط با ساعات تراکنش های واریزی است
ساعت 11:59 دقیقه یک تراکنش در سیستم ما ثبت شد اما تا 48 ساعت واریز نشد و با تماس و پیگیری واریز انجام شد
تمام بانک های ایران این اختلال ها را دارند و هیچ کدام بدون نقص نیستند.
پیشنهاد میکنم در صورت امکان چند درگاه تهیه کنید تا کاربر با انتخاب خود وارد درگاه مورد نظر و درگاهی که سوییچ بهتری به بانک مورد نظر دارد پرداخت را انجام دهد.
برای مثال یک فرد ممکن است در یک ساعت در درگاه بانک ملت ارور " عدم ارتباط با سویچ بانک " را دریافت کند اما در درگاه بانک ملی مشکلی نداشته باشد
در نتیجه استفاده از چند درگاه حتما پیشنهاد می شود.
موفق باشید