گوگل اعلام کرد ، نوعی کمپین جدید تبلیغاتی به نام Call Only به Adwords اضافه شد .
این امکان به تبلیغ کننده اجازه میدهد تا توضیح و تیتری برای کارش انتخاب و در نهایت با یک دکمه Call ، کاربر با او ارتباط برقرار کند .
Amit Agarwal یکی از مدیران بخش تبلیغات گوگل می گوید : در حال حاظر گوشی های هوشمند بسیار فراگیر شده اند و حدود 70% از جستجوها برای یافتن یک کالا یا خدمات ، از طریق تلفن های همراه انجام می شود .
در این نوع سیستم تبلیغات ، هزینه پرداخت به ازای کلیک برابر با هر تماس تلفنی خواهد بود و این یعنی هر تماس به شماره از سمت گوگل همانند یک کلیک حساب خواهد شد .
منبع :
کمپین جدید تبلیغات گوگلی "Call-Only" - هاستینگ یوگیگ