من چندتا از موفقیت های دیجی کالا رو براتون میگم
سه تا از کلیدهای اصلی دیجی کالا کیفیت محصولات / وقت شناسی و وظیفه شناسی / اعتمادسازی
واسه کیفیت باید هم کارتون رو بلد باشید و هم سرمایه و تلاش خوبی داشته باشید.
وقت شناسی و وظیفه شناسی علاوه بر شخصیت خودتون و کسایی که قراره باهاتون کار کنند یه چیز خیلی مهم هست که برنامه ریزی و تعیین اهدافه اما نه بصورت عادی باید خیلی انعطاف پذیر باشه
مورد آخر کلیدیتره چون دیجی کالا علاوه به دوتا موضوع بالا اعتماد سازی یه مزیت خیلی بزرگه چون توی ایران خیلی بی اعتمادی هست من یه پیشنهاد دارم بهتره سایتهای آموزشی و خدماتی که رقیبها کوچکتر هستن و احتمالا برنده شدنتون زیبادتره رو راه اندازی کنید و خیلی خوب روش کار کنید و وقتی کاربرهاتون وابسته شدن میتونید چندتا فروشگاه مثلا هر سایتی یه فروشگاه بزنید ... سایت آموزشی یکی ، سایت دانلود هم یکی یا ... و بعد میتونید با سیاست موفق کاربرها رو به یه فروشگاه اصلی جذب کنید بعدا مثلا اون فروشگاه های قدیمی رو به فروشگاه اصلی تبدیل کنید.
اگر میگید نه طولانیه من بهتون میگم موفق شدن هم سخته