[QUOTE=ourweb;1281191]
نقل قول نوشته اصلی توسط rasoulweb نمایش پست ها

عزیز من تازه کار نیستم جناب شادابی فکر کنم باشید ! در مورد سرور تان الان یادم اومد بله ای پی شما بعد از اینکه هارد سوخت سرور جدید که اومد بالا داده شد به مشترک در مورد دیتاهاتون طبق قوانین ما موزف به نگهداری اطلاعات شما نیستیم چون بک آپ هم در کار نیست سرور های که شما خریداری میکنید بدون مدیریت بوده و فقط مشکلات فنی حل میگردد همین قطعی که شما ازش دم میزنی تمام سرمایه ما رو خراب کرد فکر نکنید ما اینجا راحت نشتیم میگیم به درک که اطلاعاتش رفت نه عزیز ما هم خیلی بیشتر از شما ناراحت این وضعیت هستیم برای بار اخر هم خدمت تان عرض میکنم لطفا اطلاعات ای پی و یا شماره تیکت را برای من ارسال کنید تا براتون چک کنم در ضمن نگهداری اطلاعات رو هم باز ذکر میکنم که با ما نیست چون هارد هست یک موقه میبینید میسوزه میزبانی وب هم نیست بگیم بک اپ بگیریم پس خواهشا جبهه نگیرید در مورد سیستم عامل هم عرض کنم ما نماینده رسمی هاستینگ 24 امریکا بودیم که بخاطر برخی مشکلات مجبور به کنسلی نمایندگی شدیم و لایسنس به نام اون ها بوده که باز هم اون ها لطف کردن و لایسنس رو برامون فعال گذاشتن که اطلاعات مان را انتقال بدیم من هم خیلی دوست دارم شما جای من باشی با این همه یوزر و این همه مشکل ببینم چطوری پشتیبانی میکنی که دم از پشتیبانی میزنید هر وقت پیام دادید طبق قوانین و زمان بندی درست جواب گو بودیم و باز هم خواهیم بود فقط از شما خواهشی که دارم در اینجا این بحث رو ادامه ندید بالاخره شما مشترک ما هستید و ما باید موظف هستیم که سرویس رو بدون مشکل تحویل بدیم .
نه اشتباه گرفتید
بله مشکلات پیش میاد منم منکر این نمیشم، هرکاری ریسک های خاص خودشو داره، و همه اینها باید پیش بینی بشه ،هروقت پذیرفتید که اشتباه کردید و با بهونه های کوجک و بزرگ توجیه نکردید، اون وقت آدم می تونه به شما اعتماد کنه.
تیکت من و یکی از دوستانم که از شما سرویس گرفته در حدود 24 ساعت بدون جواب هستش
می خوام ببینم بالاخره کی پاسخ ما داده میشه.
موفق باشید