سلام خسته نباشید
نه تنها شما بلکه اگر مشتریان دیگری که سفارش دادند در اطلاعات ارسالی خود دقت نکرده بودند الان بنده براشون لوگو بازم نمی زدم . چون وظیفه من نیست که اشتباه دیگران را به عهده بگیرم . تغییر در لوگو یک جمله کاملا اشتباه است وقتی که طراح از ایده و توان خود استفاده کرده و یک خروجی از لوگو شما در آورده معنی تغییر یعنی چه ؟ یعنی من بیام ن را کج کنم ؟ چرا چون مشتری میخواهد ؟ خیر این درست نیست تغییرات در لوگو به هیچ عنوان قابل اعمال نیست جون لوگو مثل هدر یا بنر یا حتی طراحی سایت نیست که بتوانی در ان دست بزنیم .
اما در اطلاعات ارسالی شما چنین آمده است که فرموده ایید ؛
ادرس سایت را ذکر کردید و توضیحات شرکتتون را درون و زیر قرار دادید خب مرد مومن بنده از کجا بدونم شرکتتون و سایتتون با هم فرق ندارد ؟ اتفاقان شرکتشون اسمش فناوران جهان است و از اسمش مربوط به خدمات ( شاید ) اینترنتی و رایانه باشد و تصادفا ادرس سایت این کاربر عزیز هم فروش هاستینگ هست بنده از کجا بدانم فرق می کند !
نمیدانم اشتباه از من بوده یا از شما !
- - - Updated - - -
و بار ها بارها و بارها اعلام کردم چه در این تابیک و چه در شاپ کیپر و سایت توضیحات حتی در تلفنی و در یاهو تایید نیست .