سلام

دوست عزیز پشتیبانی و کیفیت و پاسخگویی مقوله های هزینه بری هستند.


شما اگر هزینه کرده باشید و و به این موارد دست نیافته باشید حق با شماست، اما وقتی شما دنبال ارزانترین نرخ ها هستید مطمئن باشید که به کیفیت مد نظر نخواهید رسید.


هر شخص و شرکتی ظرفیتی دارد، وقتی ظرفیت پر می شود باید با اضافه کردن نیروی انسانی، هزینه برای زیر ساخت ها و امثالهم کیفیت کار و کیفیت سرویس دهی خود را حفظ و یا حتی ارتقا دهد.


اما هزینه هایی که در این انجمن دیده می شود ، امکان ارائه سرویس با کیفیت را از شرکت ها می گیرد


پس یا باید هزینه های پرداختی را متعادل تر کنید و یا این که سطح توقعات خود را پایین بیاورید.

پشتیبانی 24 ساعته برای شرکت ها هزینه بردار است.