خوب دوست گرامی smtp مشکلی نداره چون یوزر اصلی root هستش و ارسال ایمیل رو انجام داده مشکل دیقیقا مشخص شده سرویس ایمیل شما خوب کانفیگ نشده SquirrelMail برروی دایرکت ادمین دارید ؟ با اون هم تست کنید ببینید ارسال رو درست انجام میده ( 100% مشکلی ندارد )
شما تنظیمات رو به روز رسانی کنید : از طریق دستورات زیر در SSH
How to update your exim.conf
این دستور رو هم بزنید مشکل ورود مجدد شما حل می شود و این دستور حق دسترسی رو برای شما باز خواهد کرد
می توانید از دستورات ارائه شده خود دایرکت ادمین برای خطای 435 SMTP استفاده کنیدکد:اگر خطای حق دسترسی و ورود/پسورد را دارید cd /usr/local/directadmin/scripts ./set_permissions.sh all
DirectAdmin Versions
برای کورن جاب هم اگر منظور شما ایمیل های است که از طریق سرور به هنگام هر بار اجرا شدن کورن جاب به کاربر یا مدیر سرور ارسال می شود زیاد نگران نباشید همگی ایمیل ها را با یک کلیک می توانید پاک کنید .
فقط در قسمت Mail Queue Administration در مدیریت اصلی سرور اگر لیست ایمیل در صف انتظار دارید حذف کنید .
دستورات آپدیت exim رو اگر درست بزنید مطمئن باشید که آپدیت میشه و اگر هم آپدیت باشه هم مشکلی پیش نمی آید.
قبل از هر کاری با کسی که سرور شما رو کانفیگ کرده حتما صحبت کنید و اطلاعات دقیق رو بگیرید که دقیقا چه کارهای روی سرور انجام داده مثلا CSF هم اگر دارید بررسی کنید حق دسترسی ها باز باشد برای پورت ها .