نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: مشکل smtp ایمیل در دایرکت ادمین

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #7
    عدم تائید ایمیل
    تاریخ عضویت
    Jul 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    136
    تشکر تشکر کرده 
    107
    تشکر تشکر شده 
    24
    تشکر شده در
    22 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل smtp ایمیل در دایرکت ادمین

    نقل قول نوشته اصلی توسط Arminit نمایش پست ها
    با تشکر از توضیحات شما دوست گرامی

    با کمک 2 تا از دوستان هرکاری کردیم نشد

    من قصد ارسال ایمیل نداشتم فقط کرون جاب هرروز ارسال میکرد

    در ضمن من از داخل Roundcube ارسال کردم ارور داد که عکسشو گذاشتم

    http://upload7.ir/uploads//7b9a8cf78...ff7497a65b.png

    exim هم یکی از دوستان چک کردند نشد

    حالا چیکار کنم؟

    درضمن میخوام ایمیل ارسال کنم برای تست یه دفعه ازم پسوورد میخواد

    هرپسووردی هم میزنم میگه اشتباه آخرشم نمیفرسته

    - - - Updated - - -

    echo "test mail " | mail -v -s "test mail" info@youremail.ir

    این دستور رو زدم و ایمیل ارسال شد

    آدرس ارسال کننده root هست

    پس یعنی کانفیگ میشکل داره؟
    خوب دوست گرامی smtp مشکلی نداره چون یوزر اصلی root هستش و ارسال ایمیل رو انجام داده مشکل دیقیقا مشخص شده سرویس ایمیل شما خوب کانفیگ نشده SquirrelMail برروی دایرکت ادمین دارید ؟ با اون هم تست کنید ببینید ارسال رو درست انجام میده ( 100% مشکلی ندارد )
    شما تنظیمات رو به روز رسانی کنید : از طریق دستورات زیر در SSH
    How to update your exim.conf
    این دستور رو هم بزنید مشکل ورود مجدد شما حل می شود و این دستور حق دسترسی رو برای شما باز خواهد کرد
    کد:
     		 		 		 				 				 		 			 				
    اگر خطای حق دسترسی و ورود/پسورد را دارید cd /usr/local/directadmin/scripts ./set_permissions.sh all
    می توانید از دستورات ارائه شده خود دایرکت ادمین برای خطای 435 SMTP استفاده کنید
    DirectAdmin Versions
    برای کورن جاب هم اگر منظور شما ایمیل های است که از طریق سرور به هنگام هر بار اجرا شدن کورن جاب به کاربر یا مدیر سرور ارسال می شود زیاد نگران نباشید همگی ایمیل ها را با یک کلیک می توانید پاک کنید .
    فقط در قسمت Mail Queue Administration در مدیریت اصلی سرور اگر لیست ایمیل در صف انتظار دارید حذف کنید .
    دستورات آپدیت exim رو اگر درست بزنید مطمئن باشید که آپدیت میشه و اگر هم آپدیت باشه هم مشکلی پیش نمی آید.
    قبل از هر کاری با کسی که سرور شما رو کانفیگ کرده حتما صحبت کنید و اطلاعات دقیق رو بگیرید که دقیقا چه کارهای روی سرور انجام داده مثلا CSF هم اگر دارید بررسی کنید حق دسترسی ها باز باشد برای پورت ها .
    ویرایش توسط AriyanPayamak : January 14th, 2015 در ساعت 10:43

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تنظیم نمودن ایمیل smtp برای اپلیکیشن وب
    توسط sajjad.s2015 در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: June 2nd, 2016, 09:13
  2. عدم ارسال ایمیل با smtp
    توسط Parti_Baz در انجمن دايرکت ادمين DirectAdmin
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: April 21st, 2015, 09:22
  3. تنظیمات smtp در دایرکت ادمین
    توسط pcwin در انجمن دايرکت ادمين DirectAdmin
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: December 26th, 2014, 10:00
  4. عدم ارسال ایمیل و اررور smtp
    توسط ehsansetarehdan در انجمن دايرکت ادمين DirectAdmin
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: May 9th, 2013, 01:45

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •