-
January 13th, 2015, 17:29
#1
عضو انجمن
مشکل smtp ایمیل در دایرکت ادمین
سلام دوستان
مشکلی پیدا کردم با SMTP سرورم برای ارسال ایمیل
دلیلشم نمیدونم آپدیت دایرکت ادمین بوده یا نه
http://upload7.ir/uploads//7b9a8cf78...ff7497a65b.png
http://upload7.ir/uploads//6b219d831...ec29ec42cb.png
http://upload7.ir/uploads//9e9c3101d...0a5ecce5c7.png
لینک های بالا رو ببینید. اگر ایمیل بسازید آدرس SMTP تون میشه: smtp.yoursite.ir نه mail.yoursite.ir
بعد پورت دریافت 143 و ارسال 587 هستش که الان SMTP من کار نمیکنه رو سرور
نکته) من CronJob رو فعال کردم برای سایتم که نزدیک به 100تا ایمیل میفرسته و نمیدونم هتزنر بسته SMTP منو یا نه
الان چیکار کنم؟
-
-
January 13th, 2015 17:29
# ADS
-
January 13th, 2015, 18:14
#2
پاسخ : مشکل smtp ایمیل در دایرکت ادمین
دستورات مورد نظر رو بزنید
و مورد رو ریبلود کنید
/usr/local/directadmin/custombuild
./build dovecot
./build todovecot
./build exim
-
-
January 13th, 2015, 19:22
#3
عضو انجمن
پاسخ : مشکل smtp ایمیل در دایرکت ادمین
صندوق پیامتونو چک کنید. ممنون
- - - Updated - - -
دوستان کسی هست دستور دیگه داشته باشه بتونه کمک کنه؟
نشد دستورات بالا
-
-
January 13th, 2015, 22:45
#4
پاسخ : مشکل smtp ایمیل در دایرکت ادمین

نوشته اصلی توسط
Arminit
سلام دوست عزیز پورت های SMTP توسط هتزنر اصولا بسته نمیشه مگر اینکه شما از سرور خودتان ارسال اسپم داشته باشید.
طی بررسی انجام شده سایت شما جز بلک لیست دامنه ها نیست
The Spamhaus Project - Blocklist Removal Center Results
آی پی شما نیز بلوک نیست :
The Spamhaus Project - Blocklist Removal Center Results
مشکل کلی رو مطرح کنید ، آیا اصلا ایمیل ارسال نمیشه ؟ یا اینکه شما از طریق SMTP از طریق نرم افزار قصد ارسال دارید ؟
یکی از مواردی که کلیه دیتاسنتر ها حساس هستند ارسال بیش از اندازه ایمیل هست که اگر طبق قوانین بیش از 100 ایمیل از یک آی پی ارسال کنید آی پی شما توسط دیتا سنتر شناسایی و بلوک خواهد شد البته سیستم های کنترل مثل spamhaus هم هستند که هر ایمیل ارسال شده را به صورت کامل رسد می کنند بنده شخصا در یکی از همین سایت ها کلیه ایمیل های که ارسال کردم رو حتی با موضوع ارسال دیدم ! پس اگر قصد ارسال ایمیل تبلیغاتی دارید این موضوع قواعد خودش را دارد.
ابتدا مطمئن بشوید که تنظیمات exim شما مشکلی ندارد و اگر هم توانستید یک بار exim.conf را آپدیت کنید.تا خیالتان راحت شود.
بعد از این کار می توانید از طریق SSH
یک ایمیل تست ارسال کنید
echo "test mail " | mail -v -s "test mail" info@youremail.ir
اگر از طرف سرور خطایی رو مشاهده کردید مطمئن باشید که پورت های سرور شما رو بسته اند و بهترین راه برای پاسخگویی مناسب و حل مشکل ارتباط با اوپراتور سرور خودتان هست . اوپراتور یا ادمین سرور به راحتی از بسته بودن پورت های شما مطلع خواهد شد . این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی سرور ها قابلیت اتصال SMTP برای ارسال انبوه ایمیل را ندارند به جز سرور های مخصوص (SMTP.com) که مختص این امر است.
موفق وپیروز و پاینده باشید
ویرایش توسط AriyanPayamak : January 13th, 2015 در ساعت 22:50
-
-
January 14th, 2015, 08:34
#5
عضو انجمن
پاسخ : مشکل smtp ایمیل در دایرکت ادمین
با تشکر از توضیحات شما دوست گرامی
با کمک 2 تا از دوستان هرکاری کردیم نشد
من قصد ارسال ایمیل نداشتم فقط کرون جاب هرروز ارسال میکرد
در ضمن من از داخل Roundcube ارسال کردم ارور داد که عکسشو گذاشتم
http://upload7.ir/uploads//7b9a8cf78...ff7497a65b.png
exim هم یکی از دوستان چک کردند نشد
حالا چیکار کنم؟
درضمن میخوام ایمیل ارسال کنم برای تست یه دفعه ازم پسوورد میخواد
هرپسووردی هم میزنم میگه اشتباه آخرشم نمیفرسته
- - - Updated - - -
echo "test mail " | mail -v -s "test mail" info@youremail.ir
این دستور رو زدم و ایمیل ارسال شد
آدرس ارسال کننده root هست
پس یعنی کانفیگ میشکل داره؟
ویرایش توسط Arminit : January 14th, 2015 در ساعت 08:30
-
-
January 14th, 2015, 09:27
#6
عضو دائم
پاسخ : مشکل smtp ایمیل در دایرکت ادمین

نوشته اصلی توسط
Arminit
با تشکر از توضیحات شما دوست گرامی
با کمک 2 تا از دوستان هرکاری کردیم نشد
من قصد ارسال ایمیل نداشتم فقط کرون جاب هرروز ارسال میکرد
در ضمن من از داخل Roundcube ارسال کردم ارور داد که عکسشو گذاشتم
http://upload7.ir/uploads//7b9a8cf78...ff7497a65b.png
exim هم یکی از دوستان چک کردند نشد
حالا چیکار کنم؟
درضمن میخوام ایمیل ارسال کنم برای تست یه دفعه ازم پسوورد میخواد
هرپسووردی هم میزنم میگه اشتباه آخرشم نمیفرسته
- - - Updated - - -
echo "test mail " | mail -v -s "test mail"
info@youremail.ir
این دستور رو زدم و ایمیل ارسال شد
آدرس ارسال کننده root هست
پس یعنی کانفیگ میشکل داره؟
سلام
اگر بورت باز هست طبق توصیه ی دایرکت ادمین میل سرور رو دوباره بیلد کنید و مراحل گفته شده رو انجام بدید من مشکل داشتم حل شد:
How to update your exim.conf
- - - Updated - - -
فقط بعد از مرحله اول (چند خط اول که بعدش توضیحات داده) دستور زیر رو هم بزنید:
./build exim
موفق باشید
-
-
January 14th, 2015, 10:34
#7
پاسخ : مشکل smtp ایمیل در دایرکت ادمین

نوشته اصلی توسط
Arminit
با تشکر از توضیحات شما دوست گرامی
با کمک 2 تا از دوستان هرکاری کردیم نشد
من قصد ارسال ایمیل نداشتم فقط کرون جاب هرروز ارسال میکرد
در ضمن من از داخل Roundcube ارسال کردم ارور داد که عکسشو گذاشتم
http://upload7.ir/uploads//7b9a8cf78...ff7497a65b.png
exim هم یکی از دوستان چک کردند نشد
حالا چیکار کنم؟
درضمن میخوام ایمیل ارسال کنم برای تست یه دفعه ازم پسوورد میخواد
هرپسووردی هم میزنم میگه اشتباه آخرشم نمیفرسته
- - - Updated - - -
echo "test mail " | mail -v -s "test mail"
info@youremail.ir
این دستور رو زدم و ایمیل ارسال شد
آدرس ارسال کننده root هست
پس یعنی کانفیگ میشکل داره؟
خوب دوست گرامی smtp مشکلی نداره چون یوزر اصلی root هستش و ارسال ایمیل رو انجام داده مشکل دیقیقا مشخص شده سرویس ایمیل شما خوب کانفیگ نشده SquirrelMail برروی دایرکت ادمین دارید ؟ با اون هم تست کنید ببینید ارسال رو درست انجام میده ( 100% مشکلی ندارد )
شما تنظیمات رو به روز رسانی کنید : از طریق دستورات زیر در SSH
How to update your exim.conf
این دستور رو هم بزنید مشکل ورود مجدد شما حل می شود و این دستور حق دسترسی رو برای شما باز خواهد کرد
کد:
اگر خطای حق دسترسی و ورود/پسورد را دارید
cd /usr/local/directadmin/scripts
./set_permissions.sh all
می توانید از دستورات ارائه شده خود دایرکت ادمین برای خطای 435 SMTP استفاده کنید
DirectAdmin Versions
برای کورن جاب هم اگر منظور شما ایمیل های است که از طریق سرور به هنگام هر بار اجرا شدن کورن جاب به کاربر یا مدیر سرور ارسال می شود زیاد نگران نباشید همگی ایمیل ها را با یک کلیک می توانید پاک کنید .
فقط در قسمت Mail Queue Administration در مدیریت اصلی سرور اگر لیست ایمیل در صف انتظار دارید حذف کنید .
دستورات آپدیت exim رو اگر درست بزنید مطمئن باشید که آپدیت میشه و اگر هم آپدیت باشه هم مشکلی پیش نمی آید.
قبل از هر کاری با کسی که سرور شما رو کانفیگ کرده حتما صحبت کنید و اطلاعات دقیق رو بگیرید که دقیقا چه کارهای روی سرور انجام داده مثلا CSF هم اگر دارید بررسی کنید حق دسترسی ها باز باشد برای پورت ها .
ویرایش توسط AriyanPayamak : January 14th, 2015 در ساعت 10:43
-