-
January 12th, 2015, 21:25
#1
"نمايندگي پنل اس ام اس با سه خط رايگان براي كاربرن" ار كجاست؟
سلام.
آقا اين نمايندگي هايي كه سه خط رايگان واسه كاربراشون ميدن و براي نماينده هاي خودشون هم وعده ميدن كه براي هر كاربرشون ميتونن سه تا خط اختصاصي از 5000 ثبت كنن...از كجا نمايندگي گرفتن؟
اون منبع (مادر) شون رو ميخوام ها!
دوستان لطفا فقط جواب سوال من رو بدن و از دعوت به گرفتن نمايندگي از خودشون نكنن.
با تشكر
-
-
January 12th, 2015 21:25
# ADS
-
January 12th, 2015, 21:39
#2
پاسخ : "نمايندگي پنل اس ام اس با سه خط رايگان براي كاربرن" ار كجاست؟
با سلام
پیش شملره های 5000 از شرکت پردیس همراه اول هست
اگه میخواید مستقیم نمایندگی بگیرید باید با آنها مکاتبه و قرارداد ببندید
-
-
January 12th, 2015, 22:13
#3
پاسخ : "نمايندگي پنل اس ام اس با سه خط رايگان براي كاربرن" ار كجاست؟
نه منظورم مستقيم از خود اپراتور نيست.
ببينيد مثلا پرند اس ام اس و ريلكس از كجا نمايندگي دارن؟
-
-
January 12th, 2015, 22:27
#4
پاسخ : "نمايندگي پنل اس ام اس با سه خط رايگان براي كاربرن" ار كجاست؟

نوشته اصلی توسط
aghasaeed
نه منظورم مستقيم از خود اپراتور نيست.
ببينيد مثلا پرند اس ام اس و ريلكس از كجا نمايندگي دارن؟
سلام
دوست عزیز میدونید مشکل کجاست؟ همه فکر میکنن سرچشمه همیشه بهتره! منظور شما ریلکس هست! اصل کار برای ریلکسه اما دیگه با تعرفه های قدیمی نمایندگی نمیده!
موفق باشید
-
تعداد تشکر ها از hrv به دلیل پست مفید
-
January 12th, 2015, 22:30
#5
پاسخ : "نمايندگي پنل اس ام اس با سه خط رايگان براي كاربرن" ار كجاست؟

نوشته اصلی توسط
hrv
سلام
دوست عزیز میدونید مشکل کجاست؟ همه فکر میکنن سرچشمه همیشه بهتره! منظور شما ریلکس هست! اصل کار برای ریلکسه اما دیگه با تعرفه های قدیمی نمایندگی نمیده!
موفق باشید
اين مشكل نيست. چون سرچشمه بهتره. دليلش هم اينه كه زيرچشمه ها توي پشتيباني ممكنه بعدا بلنگه...يا دبه دربياره!
الان يعنيسرچشمه اين نماينده ها ريلكسه و پرند هم نماينده ي ريلكسه؟
-
-
January 12th, 2015, 22:38
#6
پاسخ : "نمايندگي پنل اس ام اس با سه خط رايگان براي كاربرن" ار كجاست؟
ببینید فکر کنم شما میخواین ثبت آنلاین سه شماره 5000 رو به صورت آنلاین در موقع ثبتنام مثل این نمایندگی هایی که دارن سرویس میدن انجام بدین.
پولی که اونا میگیرن فرق میکنن با نمایندگی اونا قیمت هر پیامک رو مثلا میدن 63 تومن ولی قیمت پنلشون 2 میلیون هستش.نمایندها دارن میدنقیمت پنل رایگان یا مثلا 100 تومن قیمت هر پیام هم 96 تومن
اگه میخوای شروع کنی به نظرم اول با نمایندها شروع کن و تعرفه پایین بده مشتریات که زیاد شدن برو مستقل از این شرکتا بگیر.
این دوستمون hrv من خودم پنل دارم پشتیبانیشون خیلی خوبه و مشکلی هم داشتی رو سریع حل میکنه
-
تعداد تشکر ها از hossein6151 به دلیل پست مفید
-
January 12th, 2015, 22:43
#7
پاسخ : "نمايندگي پنل اس ام اس با سه خط رايگان براي كاربرن" ار كجاست؟
اگر نمايندگی با سورس قابل نصب روی سرورتون ميخواين از عصر اس ام اس اقدام کنيد:
عصر اس ام اس | صفحه اصلی
-
-
January 12th, 2015, 22:44
#8
پاسخ : "نمايندگي پنل اس ام اس با سه خط رايگان براي كاربرن" ار كجاست؟

نوشته اصلی توسط
hrv
سلام
دوست عزیز میدونید مشکل کجاست؟ همه فکر میکنن سرچشمه همیشه بهتره! منظور شما ریلکس هست! اصل کار برای ریلکسه اما دیگه با تعرفه های قدیمی نمایندگی نمیده!
موفق باشید
اين مشكل نيست. چون سرچشمه بهتره. دليلش هم اينه كه زيرچشمه ها توي پشتيباني ممكنه بعدا بلنگه...يا دبه دربياره!
الان يعنيسرچشمه اين نماينده ها ريلكسه و پرند هم نماينده ي ريلكسه؟
نه هر پيامك 63 تومن نيست.
از همون 10 تومن شروع ميشه. پنل رايگان هم ميدن. براي اين پنل رايگان هم سه تا خط اختصاصي ميدن(رايگان). همون ثبت سه تا خط آنلاين از 5000 كه شما گفتي.
دقيقا مثل اون سايت هايي كه اول تاپيك گفتم.
الان ميخوام نمايندگي مثل اونا داشته باشم.
-
-
January 12th, 2015, 23:05
#9
پاسخ : "نمايندگي پنل اس ام اس با سه خط رايگان براي كاربرن" ار كجاست؟

نوشته اصلی توسط
aghasaeed
اين مشكل نيست. چون سرچشمه بهتره. دليلش هم اينه كه زيرچشمه ها توي پشتيباني ممكنه بعدا بلنگه...يا دبه دربياره!
الان يعنيسرچشمه اين نماينده ها ريلكسه و پرند هم نماينده ي ريلكسه؟
سرشاخه معرفی شد!
اما همین سرشاخه نمایندگانی قوی داری! یعنی مثلا خط رو از خودش ارزونتر میدن!
یا ....!
درمورد پشتیبانی هم باید بگم سرشاخه یواشتر هم جواب میده تا نمایندگان! خود بنده هم نمایندگی دارم از همونجا!
-
تعداد تشکر ها از hrv به دلیل پست مفید
-
January 13th, 2015, 12:37
#10
پاسخ : "نمايندگي پنل اس ام اس با سه خط رايگان براي كاربرن" ار كجاست؟

نوشته اصلی توسط
hrv
سرشاخه معرفی شد!
اما همین سرشاخه نمایندگانی قوی داری! یعنی مثلا خط رو از خودش ارزونتر میدن!
یا ....!
درمورد پشتیبانی هم باید بگم سرشاخه یواشتر هم جواب میده تا نمایندگان! خود بنده هم نمایندگی دارم از همونجا!
چطور ممكنه نماينده بتونه خط رو ازسرشاخه ارزونتر بده؟ اصلا وقتي به هر كاربر سه تا خط اختصاصي رايگان ميده ديگه اين مورد اصلا مهم و نياز
اصلا چجوري ميتونه سه تا خط رايگان بده؟ مگه براش هزينه نداره؟!
-