تعهدنامه تعریف شماره خدماتی
مشترک گرامی ، بدینوسیله به استحضار می رساند طبق ابلاغیه شرکت ارتباطاتت سیار ایران از اول اردیبهشت ماه سال 92 ، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند.
شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها ،دفاتر و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای کلی ، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند،ارسال می کنند و محتوای آن اطلاع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است.
هرگونه ارسال پیامک که بدون درخواست صاحب تلفن همراه و بدون اطلاع ایشان صورت گیرد، پیامکهای تبلیغاتی محسوب میشود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطبانی که خود درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکانپذیر نمی باشد.
چنانچه بر خلاف این تعهدنامه کاربری خطوط خود را از حالت تبلیغاتی به خدماتی تغییر داده و با سرشماره خدماتی خود ارسال تبلیغاتی انجام دهد مشمول پیگرد قانونی خواهد بود،مسئولیت آن تماما بر عهده ایشان است و موظف به جبران تمام خسارت مادی و معنوی وارده به شرکت ارتباطات سیار ایران می باشد.
لذا از شما کاربر گرامی خواهشمندیم در صورتی که تمایل دارید از شماره خود به عنوان خدماتی استفاده نمایید ، با آگاهی کامل از شرایط و تعهدات فوق، تعهدنامه زیر را تکمیل و ارائه نمایید.
مشخصات متقاضی شماره پیامک خدماتی
1-مشخصات و هویت متقاضی(شخص حقوقی)
نام شرکت/سازمان/موسسه: شماره ثبت شرکت:
شناسه ملی:
نوع فعالیت شرکت/سازمان خصوصی ،دولتی،آموزشی مالی و تعاونی:
نام و نام خانوادگی نماینده قانونی شرکت یا نماینده مدیرعامل:
کدملی: شماره تلفن ثابت و نمابر:
تلفن همراه: آدرس پست الکترونیک:
آدرس:
2-مشخصات و هویت متقاضی(شخص حقیقی)
نام و نام خانوادگی: کدملی:
شماره تلفن ثابت: شماره تلفن همراه: درس پست الکترونیک:
شماره خط/رنج خطوط خدماتی:
موضوع و محتوای پیامک تبلیغاتی:
: تاریخ تکمیل فرم: امضا و مهر مشتری: امضاء و مهر
آدرس و تلفن :