صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

موضوع: ناسازگاری مشتری

  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2015
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    6
    تشکر شده در
    4 پست

    پیش فرض ناسازگاری مشتری

    سلام

    تقریبا دوروز پیش یه مشتری بهم مراجعه کرد در یاهو وگفت هاست + سرور میخواد.

    قیمت هارو ارائه دادیم وقبول کردند.

    هاست رو خریداری کردند وگفتند واسشون اطلاعات انتقال بدیم.

    گفتیم فردا صبح انجام میشه.

    پیام دادند باشه عیبی نداره.

    صبح شد ما اومدیم اطلاعات انتقال بدیم نوشتند من دیگه هاست نمیخوام.فقط باید پولمو برگشت بدین.هرچی گفتیم آقا دلیلش گفتند من پولمو میخوام وگرنه میرم تو کل نت آبروتو میبرم.

    من بهشون گفتم آقای عزیز بازگشت وجه داریم اما به شرطی که حداقل یه بار وارد پنل هاستتون بشین وسرعتی چیزی رو تست کنید نه اینکه همینطوری الکی بگین من پولمو میخوام و ما هم کارمزد بدیم و هم ...

    ایشون گفت نه اقا شما قرار بوده دیشب به من هاست تحویل بدین چرا امروز تحویل دادین.اینجا بود که من دهنم اندازه یه هندونه باز موند.هرچی گفتم آقای عزیز مادیشب به شما هاست تحویل دادیم گفتند نه به اینکه نمیگن هاست.شما به من یه پمل دایرکت ادمین نشون دادی به این میگن هاست؟

    شما بگین دوستان به چی میگن هاست پس؟باید پست کنم در منزلشون هاست رو؟

    گفتم آقا هاست همینه دیگه چیزه دیگه ای نیست که.

    گفتند فقط پولمو میخوام و میرم وانکارمیکنم که بهم مشخصات هاست دادی واینا اصلا مشخصات هاست نیست.فرمودن میرم تاپیک میزنم تو وب هاستینگ تاک وآبروتون رو میبرم . من الان پول میخوام.(ساعت 2شب).

    آخر سر گفتم ما نمیتونیم تا فردا قبل از 1ظهر برگشت بزنیم وجه رو .

    این بود پیامشون:

    میدونم الآن دارید میسوزید چون داداشه من تو پلیس فتاست و راحت میتونم از هرکسی شکایت کنم.سریع پولمو برگشت بده.

    ازاین حرفش واقعا سوختم.تاساعت 2شب پشتیبانی کن 2شب این باشه جوابمون؟

    بنظرتون مجبورش کنم از هاست استفاده کنه یا پولو برگشت بزنم؟

    این نکته رو یاد اور بشم:
    هیچ ترسی از تاپیک زدن تو wht ندارم و حتی توتاپیکشون هم شرکت نمیکنم.تنها کاری که خواهم کرد ارسال مدارک لازم رای اخراج ایشون خواهد بود.تمامی مدارک برای اینه ماهاست رو تحویل دادیم موجوده وحتی الآن هم هاستشون بازه.مشتریان ما همشون از شهر خودمون هستند وفقط 8نفر از سایر شهرها هستند که یکیش این آقا بود و واسم مهم نیست از wht و.. مشتری داشته باشیم یانه.

    نکته اینه که آیا امکانش هست با پارتی از ما شکایت کنند؟

  2. تعداد تشکر ها ازjavanhack به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Dec 2014
    نوشته ها
    144
    تشکر تشکر کرده 
    1,354
    تشکر تشکر شده 
    407
    تشکر شده در
    298 پست

    پیش فرض پاسخ : ناسازگاری مشتری

    بگو هر کاری دلت خواست بکنه بدون دلیل و مدرک حرفش ارزش ندارد

  5. تعداد تشکر ها از s0NY به دلیل پست مفید


  6. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Apr 2013
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    525
    تشکر تشکر کرده 
    340
    تشکر تشکر شده 
    391
    تشکر شده در
    292 پست

    پیش فرض پاسخ : ناسازگاری مشتری

    نقل قول نوشته اصلی توسط javanhack نمایش پست ها
    سلام

    تقریبا دوروز پیش یه مشتری بهم مراجعه کرد در یاهو وگفت هاست + سرور میخواد.

    قیمت هارو ارائه دادیم وقبول کردند.

    هاست رو خریداری کردند وگفتند واسشون اطلاعات انتقال بدیم.

    گفتیم فردا صبح انجام میشه.

    پیام دادند باشه عیبی نداره.

    صبح شد ما اومدیم اطلاعات انتقال بدیم نوشتند من دیگه هاست نمیخوام.فقط باید پولمو برگشت بدین.هرچی گفتیم آقا دلیلش گفتند من پولمو میخوام وگرنه میرم تو کل نت آبروتو میبرم.

    من بهشون گفتم آقای عزیز بازگشت وجه داریم اما به شرطی که حداقل یه بار وارد پنل هاستتون بشین وسرعتی چیزی رو تست کنید نه اینکه همینطوری الکی بگین من پولمو میخوام و ما هم کارمزد بدیم و هم ...

    ایشون گفت نه اقا شما قرار بوده دیشب به من هاست تحویل بدین چرا امروز تحویل دادین.اینجا بود که من دهنم اندازه یه هندونه باز موند.هرچی گفتم آقای عزیز مادیشب به شما هاست تحویل دادیم گفتند نه به اینکه نمیگن هاست.شما به من یه پمل دایرکت ادمین نشون دادی به این میگن هاست؟

    شما بگین دوستان به چی میگن هاست پس؟باید پست کنم در منزلشون هاست رو؟

    گفتم آقا هاست همینه دیگه چیزه دیگه ای نیست که.

    گفتند فقط پولمو میخوام و میرم وانکارمیکنم که بهم مشخصات هاست دادی واینا اصلا مشخصات هاست نیست.فرمودن میرم تاپیک میزنم تو وب هاستینگ تاک وآبروتون رو میبرم . من الان پول میخوام.(ساعت 2شب).

    آخر سر گفتم ما نمیتونیم تا فردا قبل از 1ظهر برگشت بزنیم وجه رو .

    این بود پیامشون:

    میدونم الآن دارید میسوزید چون داداشه من تو پلیس فتاست و راحت میتونم از هرکسی شکایت کنم.سریع پولمو برگشت بده.

    ازاین حرفش واقعا سوختم.تاساعت 2شب پشتیبانی کن 2شب این باشه جوابمون؟

    بنظرتون مجبورش کنم از هاست استفاده کنه یا پولو برگشت بزنم؟

    این نکته رو یاد اور بشم:
    هیچ ترسی از تاپیک زدن تو wht ندارم و حتی توتاپیکشون هم شرکت نمیکنم.تنها کاری که خواهم کرد ارسال مدارک لازم رای اخراج ایشون خواهد بود.تمامی مدارک برای اینه ماهاست رو تحویل دادیم موجوده وحتی الآن هم هاستشون بازه.مشتریان ما همشون از شهر خودمون هستند وفقط 8نفر از سایر شهرها هستند که یکیش این آقا بود و واسم مهم نیست از wht و.. مشتری داشته باشیم یانه.

    نکته اینه که آیا امکانش هست با پارتی از ما شکایت کنند؟

    کلا فرهنگ و ادب مردم ایران تو نت خیلی پایینه واقعا تاسف باره

    اینکه پلیس فتاستو کجاست اولا که نیست ثانیا باشه بی ارزشه!

    یه هاسته سادست دیگه پولشو بک بدید چون هنوز هم استفاده نکرده از هاست ,فکر کنید یه تراکنش اشتباهه اینو برا این میگم که کلا وقت تلف کردن با همچین آدمهایی خیلی اعصاب خورد کن تر از 100 برابر سودیه که از فروش هاست دارید

    شاید بگید بخاطر حرفش میخوام اذیت کنم کلا ارزش نداره این مسایل خیلی ها تو جامعه عادی و تو نت بیمار روانی هستن!

  7. تعداد تشکر ها ازtakpar7 به دلیل پست مفید


  8. #4
    عضو انجمن ra3ou1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    نوشته ها
    631
    تشکر تشکر کرده 
    38
    تشکر تشکر شده 
    856
    تشکر شده در
    714 پست

    پیش فرض پاسخ : ناسازگاری مشتری

    درستش این هست که شما شرایط بازگشت وجه داخل ساییتتون زده باشید

    همه جا هم همینطور هست یه قوانینی برای بازگشت وجه تعریف میشه

    مطابق آن عمل میشه . این آقا هم وقتی از شما سرویس رو گرفته یعنی قبل از اینکه سرور رو سفارش بده

    شرایط و قوانین شما رو پذیرفته است و سپس اقدام به خرید سرویس کرده است.

    خب شما خلافی مگه کردین که از شما شکایت کنه؟ حالا چه پارتی داشته باشند چه خیر ربطی نداره .

    و اینکه نمیدونم صحبتشون مبنی بر اینکه برادشون پلیس هستند یا خیر درست هست یا خیر

    ولی حق ندارند از اسم و رسم برادشون سواستفاده کنند برای اینکه به هدفی برسند

    شما هم اگر کاری نکردین دلیل بر نگرانی نیست

    این بنده خدا هم خودش باید بیاد اینجا صحبت کنه شاید اصلا قضیه جور دیگه باشه و ...

  9. تعداد تشکر ها ازra3ou1 به دلیل پست مفید


  10. #5
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    mashhad
    نوشته ها
    357
    تشکر تشکر کرده 
    121
    تشکر تشکر شده 
    283
    تشکر شده در
    206 پست

    پیش فرض پاسخ : ناسازگاری مشتری

    هزینه رو برگشت بزنید خودتون رو درگیر مسائل نکنید

  11. تعداد تشکر ها ازchatsaz به دلیل پست مفید


  12. #6
    عضو انجمن saeed1988m آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    نوشته ها
    198
    تشکر تشکر کرده 
    445
    تشکر تشکر شده 
    741
    تشکر شده در
    515 پست

    پیش فرض پاسخ : ناسازگاری مشتری

    طبق قوانین سایتتون که درج کردید عمل کنید(البته قوانین باید محکم و منطقی باشد) به هیچ وجه به مشکل بر نمی خورید

  13. تعداد تشکر ها ازsaeed1988m به دلیل پست مفید


  14. #7
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2015
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    6
    تشکر شده در
    4 پست

    پیش فرض پاسخ : ناسازگاری مشتری

    ببینید دلیل ایشون مبنی بر برگشت وجه:

    شما هیچ هاستی به من تحویل ندادی.فقط یه پنل دایرکت ادمین به من دادی.

    پس من چی باید به ایشون میدادم؟

    مدارک کاملا موجود است که بنده به ایشون هاست رو تحویل دادم.

  15. تعداد تشکر ها ازjavanhack به دلیل پست مفید


  16. #8
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    نوشته ها
    23
    تشکر تشکر کرده 
    15
    تشکر تشکر شده 
    19
    تشکر شده در
    17 پست

    پیش فرض پاسخ : ناسازگاری مشتری

    شکایت؟ بلوف زده... اگه من یه داداش داشتم توی پلیس فتا ... نمی اومدم به شما بگم مستقیم به اون می گفتم...در ثانی...مملکت همچین خر تو خر نیست هر کس هرجا مقامی داشته باشه به این راحتی کاری بکنه...

    ------------------------

    ولی در نهایت ارزش نداره اعصاب بزارید....پول و پس بدید بره...

  17. تعداد تشکر ها ازfox999 به دلیل پست مفید


  18. #9
    عضو انجمن mohammadali3517 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2013
    محل سکونت
    was crashed
    نوشته ها
    266
    تشکر تشکر کرده 
    80
    تشکر تشکر شده 
    208
    تشکر شده در
    172 پست

    پیش فرض پاسخ : ناسازگاری مشتری

    دوست عزیزهرچی هم اینترنت ازاد باشه این قد ازاد نیست و پلیس فتا واسه این طور موارد خودشو درگیر نمیکنه مگر اینکه واقعا مسئله مهم باشه...

  19. تعداد تشکر ها ازmohammadali3517 به دلیل پست مفید


  20. #10
    عضو جدید 6600 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    148
    تشکر تشکر شده 
    86
    تشکر شده در
    66 پست

    پیش فرض پاسخ : ناسازگاری مشتری

    نقل قول نوشته اصلی توسط fox999 نمایش پست ها
    شکایت؟ بلوف زده... اگه من یه داداش داشتم توی پلیس فتا ... نمی اومدم به شما بگم مستقیم به اون می گفتم...در ثانی...مملکت همچین خر تو خر نیست هر کس هرجا مقامی داشته باشه به این راحتی کاری بکنه...

    ------------------------

    ولی در نهایت ارزش نداره اعصاب بزارید....پول و پس بدید بره...
    صندوق پیغامت پر شده عزیز نمیشه پیغام خصوصی ارسال کرد.
    فروش دلار پیپال/پرداخت فاکتور
    برای اطلاع از موجودی و قیمت دلار با آیدی تلگرام در تماس باشید:
    آیدی تلگرام: SR_2016

  21. تعداد تشکر ها از 6600 به دلیل پست مفید


صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •