با سلام خدمت شما
در خصوص مشکلتون باید بگم بهترین و عملی ترین راه قبل از هزینه کردن اینه که اول خط ورودی مخابرات یعنی پشت درب رو مورد بررسی قرار بدید
مودم رو به اونجا وصل کنید و ساعاتی چک کنید اگر snr خط بالا بوده به طبع داخلی های شما دارای تداخل هستند
اگر هم که باز مشکل وجود داشت مودم ساده تست کنید ببینید وضعیت به چه صورت هست
در خصوص اینکه شرکت اعلام میکنند وصل است اینه که زمانی که قطع ناگهانی پیش می آید لاگ سرور بروز نشده و وضعیت ثابت میمونه
سوالی بود در خدمتم






پاسخ با نقل قول