نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
جمله شما به اين معنی هست که سيستم در شرايط عادی تسويه آنی رو انجام داده. ممکن هست به صورت موردی به مشکل بخوره و در شرايط عادی نياز به افتتاح تيکت نيست. تراکنش های به مشکل خورده نهايتا يکی دو ساعت بعد از بروز مشکل ثبت ميشن.
شماره حساب زرين پال خودتون رو بديد تا ريز تراکنش هاتون رو در اين تاپيک قرار بديم تا برای عزيزان شفاف سازی بشه؟
فعاليت شما در اين تاپيک و خارج از محيط تيکت بر خلاف قوانين زرين پال هست.
کاش در اون قوانین جایی هم برای کم کاری و اشکالات سیستم خودتون میزاشتید

شماره حساب زرین پال :

zp.105501

ضمنا این مشکل برای تراکنش های بنده بوده پس این نشون از یک مشکل اساسی در سیستم میده یا حتما بازهم کاربر بیچاره بدموقعه ای درخواست انتقال میده ؟