نقل قول نوشته اصلی توسط modiranhosting نمایش پست ها
تا یکسال دیگه هم ما بگیم شما و مجموعه شما متقاعد نمیشند و فقط حرف خودتون رو تکرار میفرمائید

بنده از کل تایم درخواست تسویه تا زمان واریز به اصطلاح سیستمی شما فیلم بگیرم مورد قبوله ؟ یا اونم باز میفرمائید میکس شده ؟

بله تسویه کردیم از کل تسویه هایی که صورت گرفته فقط 2 بارشبه صورت آنی صورت گرفته اولین بار و سومین بار بعد از اون تسویه ها به همراه پیگیری از طریق تیکت بوده !

داخل سایت هم همیشه جوابتون همین بوده ، بنده قصد تخریب ندارم اما مشکلی به لحاظ روانی هم ندارم که تسویه آنی انجام بشه و بیام اینجا ناراحت باشم و تاپیک بزنم کمی به فکر کاربران باشید

یاحق
جمله شما به اين معنی هست که سيستم در شرايط عادی تسويه آنی رو انجام داده. ممکن هست به صورت موردی به مشکل بخوره و در شرايط عادی نياز به افتتاح تيکت نيست. تراکنش های به مشکل خورده نهايتا يکی دو ساعت بعد از بروز مشکل ثبت ميشن.
شماره حساب زرين پال خودتون رو بديد تا ريز تراکنش هاتون رو در اين تاپيک قرار بديم تا برای عزيزان شفاف سازی بشه؟
فعاليت شما در اين تاپيک و خارج از محيط تيکت بر خلاف قوانين زرين پال هست.