سلام
هنگامی که به تیکت ها پاسخ داده میشه و تیکت دیگه ادامه داده نمیشه یک ایمیل برای کاربر ارسال میشه که تیکت شما به دلیل عدم پاسخگویی بسته شد .
حالا ما میخوایم داخل این ایمیل برای هر کاربر یه لینک خاص ارسال بشه که وارد یه صفحه بشه و از کاربر نظر سنجی کنه جهت پاسخگویی آن اپراتور ، یک شرکت این کار را در whmcs انجام داده و من تصویرش رو میزارم که بهتر متوجه بشین .
ممنون میشم راهنمایی کنید چگونه این کار را انجام دهیم .

اون قسمت هایی از تصویر که تار شده یکیش شماره تیکته یکی دیگش نام اپراتور پاسخگو هستش
- - - Updated - - -
دوستان من همیشه داخل این انجمن پاسخ گرفتم ، هیچکس نیست الان کمکم کنه ؟