Collapse all Print all In new window
[#86532]: مشکلات متعدد شبکه SLA
Inbox
x
idc@parsonline.net
Jun 21
to me
Persian
English Translate message
Turn off for: Persian
voshka Niknam,
مشتری گرامی، درخواست شما دریافت شد. کارشناسان ما پس از بررسی درخواست شما، پاسخ مناسب را ارسال خواهند کرد. جزئیات درخواست شما در ادامه این نامه نشان داده شده است. لطفا توجه داشته باشید که اگر میخواهید از طریق پست الکترونیکی این درخواست را پیگیری کنید حتما شماره درخواست را در عنوان نامه باقی بگذارید.
شماره درخواست:86532
موضوع:مشکلات متعدد شبکه SLA
واحدامور فنی
اولویت:General Incidents
وضعیت:باز
در این قسمت شما میتوانید وضعیت درخواست را مشاهده نموده یا به آن پاسخ دهید:
پارسآنلاین - Powered By Kayako SupportSuite
پست الکترونیک:voshkan@gmail.com
کلمه عبور:voshkavoshkanet
1. ParsOnline DataCenter
راهنمایی بیشتر
پارسآنلاین
Ebrahim A. Senejani <idc@parsonline.net>
Jun 22
to me
Persian
English Translate message
Turn off for: Persian
جناب آقای مهندس نیکنام
سلام و وقت بخیر
ضمن عذرخواهی بابت اختلال مذکور و تشکر از شکیبایی شما، به استحضار می رساند، متأسفانه به دلیل مشکل پیش آمده از تاریخ چهارشنبه 28 خرداد تا پنجشنبه 29 خرداد - ساعت 02:30 بامداد در پهنای باند اصلی مرکز داده با مخابرات، کندی در برخی از سرویس های شما به وجود آمده بود.
لازم به ذکر است، طبق SLA قرار داد آپ تایم 99 درصد در طی یک سال و برای موارد قطعی محاسبه می شود و برای جلب رضایت شما در اینگونه موارد نیز، دو برابر میزان قطعی به قرارداد شما اضافه خواهد شد.
ابراهیم سنجانی - سرپرست پشتیبانی مرکز داده - 82202526 -
e.senejani@parsonline.com
جزئیات درخواست
شماره درخواست:86532
واحدSupport-T2 Dep.
اولویت:General Incidents
وضعیت:تایید مشتری