پيش تر توضيح داده شد که الگوريتم ها قابل انتشار نيستن.
ايشون خودشون هم نميدونن کدام کليک محاسبه شده و کدام نشده.
سيستم دقيقا مشابه گوگل ادسنس در بازه های زمانی مشخص آمار رو بروز ميکنه تا کاربری که قصد فريب سيستم رو داره متوجه الگوريتم ها نشه و نتونه بر عليه سيستم ازش استفاده کنه
مهم اين هست که کاربرانی که آمار و کليک واقعی دارن از عملکرد سيستم راضی و خيلی از سايت های بزرگ دارن از راست کليک استفاده ميکنن.
و مهمترازون اينکه آگهی دهنده ها هم از سيستم راضی و از بابت هزينه ای که کردن راضی هستند.
بقای اين سيستم و سيستم های مشابه در مبنای حفظ منافع نمايش دهنده و آگهی دهنده هست که ان شاء الله روز به روز بر ارتقای کيفيت اين موضوع اقدام خواهد شد.







پاسخ با نقل قول