نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 80

موضوع: به کجا میرویم ؟!

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #23
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    محل سکونت
    تهران - غرب
    نوشته ها
    418
    تشکر تشکر کرده 
    81
    تشکر تشکر شده 
    162
    تشکر شده در
    118 پست

    پیش فرض پاسخ : به کجا میرویم ؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrangta نمایش پست ها
    من تو کار هاستینگ نیستم چون میدونم سودی نداره ولی یوزر چند ساله هستم
    الان بیشتر هاستینگ ها دارند کمیت رو فدای کیفیت میکنند! تو این گرونی سرور رم 1 گیگ رو میدن 18500! هر کی میبینه میگه خیلی عالی ولی استفاده میکنه از اون شرکت زده میشه!
    صنف و این کارا هم فایده نداره تو ایران! الان مثلا رایانه صنف خیلی منسجمی داره ؟ نصب ویندوز 15000 تومن بعد یارو 30 تومن میگیره میگه برنامه کاربردی (rar adobe reader) نصب کردم یکی هم 5 تومن میگیره ! ما ایرانیا اگه محدودیت توی چیزی برامون نباشه طرفش نمیریم.

    به کجا میریم ؟ داخل همین انجمن یکی از دوستان برای انتقال 10 مگ دیتابیس mysql با phpmyadmin سی و پنج هزارتومان می گرفتند (شرکت کاملا معتبر که هنوز هم هستند)
    به کجا میریم ؟ شماره الکی مینویسیم اسمشو میزاریم شماره ثبت! تازه با تاییدیه از وزارت ارشاد
    به کجا میریم ؟ پشتیبانی زده 24/7 دو روز یک بار جواب میدن اونم از نوع پیچوندن!
    به کجا میریم ؟ پشتیبانی دقیقه ای هست ولی کاربردی نیست و کار رو راه نمیندازند... فقط اسم دقیقه ای بودن رو حفظ کردن

    با حرفتون موافقم
    گند زدن تو بازار

    با 18 تومان همه خدماتی میدن کم مونده نوکری کردن تو خونه یارو هم تضمین کنن
    اینطوری کسی سرویس با کیفیت رو قبول نداره دنبال قیمت هستن
    من با کاری که هاست ایران میکنه موافقم
    واسه کارش ارزش قائله
    گند نزده به این حرفه

    مثلا هاست بدی سالی 30 همه خدماتی هم بدی کم نیست 1 ساله برادر
    1 سال باید جواب بدی زنگ بزنی مشتری پشتیبانی خوب باشه ماهی یک بار زنگ بزن مشتری پول تلفنش در نمیاد
    تازه مشتری جاهای دیگه رو میبینن زده 15 میگه خوب من دارم به اینا پول زیاد میدم چرا ؟؟ بزار لباس هامم بدم بشورن طلب کار میاد جلو درخواست میده هاستینگ هم نمیصرفه واسش رد میکنه درخواست رو
    علم هاستینگ زیر سوال میره
    واسه ما ایرانی ها سرور خریدن گرونه سخت افزار اجاره پهنای باند قیمت بالای دلار مگه چی در میاد انقدر منت مشتری رو بکشی کلی ضرر کنی و ...
    اینهمه استرس داری یک ساعت داون بشه تمومه مشتری زنگ میزنه اندازه 2 میلیون تومان خسارت میخواد چرا؟ چون تضمین کردی با 10 هزار تومان همه چی رو تضمین کردی
    سختی داره از نر فنی مشکل بخوری کاربر به مشکل بخوره یک دیداس بشی تمومه . از نظر هزینه اجاره دفتر پرسنل یک متخصص که بتونه نیاز ملت رو برطرف کنه
    اکثرا زدن امنیت 100% طرف نمیدونه امنیت هیچ وقت 100 نمیشه . زده ضد دیداس راحت با یک پراکسی لیست سبک و 1 سافت رو سرور بزنی خوابیده . میگه آپتایم 100% !! لامصب هاست گیتور تو دنیا اوله نزده 100 درصد ))
    طرف 20 گیگ هاست (ssd) داره میده سالانه 70 تاکید جدی کرده که از هارد های پرسرعت ssd استفاده میکنیم
    یک هارد ssd با فضای 500 گیگ هم اگه باشه اگه 500 گیگش رو هماکانت بده لینوکس و اینا هیچ روش میتونه نهایتا 25 تا اکانت بده یعنی سالانه 1700 ماهانه نزدیک 140 از سرور در میاره
    از سروری که 600 700 هزینشه
    این پولی که اینطوری با دروغ در بیاد حرومه
    مشتری قیمت بالا تر مشکل نداره فوقش نمیخره اما با دروغ مشکل داره !!
    هر کی یه نمایندگی گرفته کلی وعده وعید داده
    یکم میفروشه جمع میکنه د بروکه رفتی
    مشکل با قیمت ندارم مشکل با دروغ دارم بدم میاد دروغ بگم تو سایت
    یک سری جاها ارزون میدن منم اومدم از اونها ارزان تر دادم اما تو خود سایت ذکر کردم که تضمین نداره
    یک سری هاست تضمین شده گزاشتم هفته ای یک بار زنگ میزنم مشتری حالش رومیپرسم

    یک چیز بگم شاید باورتون نشه
    لینک نمیزارم تبلیغ بشه
    سرویس دارم 1 گیگ سالانه 20 تومان
    یه مدل هم دارم 1گیگ سالانه 100 تومان

    از این 100 تومانیه 10 تا فروش بره به نسبت از اون 20 تومانیه یکی فروش میره
    مردم درسته قیمت پایین میخوان اما میخوان کیفیت رو تجربه کنن

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط 007 نمایش پست ها
    سلام
    با نظر استارتر مخالفم و هر مشتری باید دقیقا قبل از زمان کنسل شدن سرویسش
    یا سرویسش رو انتقال داده باشه با هرروشی شده حتی انتقال دستی(جلوی این رو که نمیشه گرفت) و یا تمدید کنه .مهلت و اینکه من بمیرم و تو بمیری و فردا میدم و اینها
    ۹۹درصد وقتها همون روشی میشه که برادرارجمند asrhostingُفرمودن و میبینی وقت دادی و طرف رفته و...........................
    اینکه مشتری یادش رفته باشه زمان پرداخت و اینها رو اصلا توجیه خوبی نیست چرا که همون مشتری اگر یک دقیقه سرور دان شه سیستم تیکت رو منفجر میکنه یعنی همیشه
    حواس مشتری به دان شدن سرور هست و نمیشه که حواسش به زمان پرداخت نباشه یا پول نداشته باشه
    ارادت(نظرشخصی)
    ارادت
    درود
    این مورد هم شما راست میگی
    یک مین داون بشه تمومه

  2. تعداد تشکر ها از raminramz به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: April 4th, 2014, 23:33
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: April 4th, 2014, 23:23
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: September 5th, 2013, 14:29
  4. پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: August 30th, 2013, 16:21

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •