صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 24 , از مجموع 24

موضوع: روش برخورد با مشتریان

  1. #21
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ashkankamangar.ir نمایش پست ها
    کسی دیوانه نیست که میلیونی هزینه ی سرور و لایسنس بده بعد بیاد هاست 1400 تومنی بده و بعد فحشم بخوره از مشتری .دیسک کمرم بگیره
    1400 ؟

    هاست نامحدود ماهی 1 هزار تومان هم دیدم.

    بعد مثلا فرض کنید مشتریشون کیا هستند ؟ حتما مثلا ادارات دولتی. :ی

    رسیلر دیسکش کجا بود. میگیره در میره تاپیک های اینجوری زیاد هست. مشکل دیسک کمر رو اون بدبخت میزبان اصلی میگیره و هرچه قدر هم هزینه بگیره هیچی سلامتی نمیشه (حالا مشتری بیاد بگه یک سایته دیگه چه خبره ماهی 5 تومن)


    انشالله فرهنگ از پایه درست میشه... ما همچنان در انتظاریم که چنین تاپیک هایی دیگه نیاد بالا.

    با تشکر
    ویرایش توسط RoobinaServer : November 29th, 2014 در ساعت 12:59
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  2. تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #22
    عضو انجمن besthosti.com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    محل سکونت
    Qazvin
    نوشته ها
    668
    تشکر تشکر کرده 
    116
    تشکر تشکر شده 
    1,806
    تشکر شده در
    1,340 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    حرف دل خيلي ها رو زدين عزيز.
    يه مشتري بود فكر كرده بود بنده خدا من گوگلم شروع كرد سايت من نگاه خرابي داره گزارش بده. سايت خوب براي تبليغات سايتم معرفي كن. و. ..
    ولي اگه قيمت ها هم بالا باشه مشتري نمياد به ماه نكشيده بايد جمع كرد.

  5. #23
    عضو انجمن ali09366 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    نوشته ها
    161
    تشکر تشکر کرده 
    28
    تشکر تشکر شده 
    173
    تشکر شده در
    92 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    در بعضی از موارد خیلی پیش میاد که مشترک میاد یه هاست میخره و بعد لینک فول بکاپ از یه هاستینگ دیگه میده میگه برام ریستور کنید .
    در حقیقت اینجا یه نکته ای هست و اینه که هاستینگ مورد نظر به دلیل تخلف یا ... به مشتری میگه برو از یک جای دیگه بخر ، در این مرحله مشتری لینک فول بکاپش ریستور شده و کارش رو اکی کردیم و از پشتیبانی 24 ساعته ما هم بهرمند شده اما...
    اما یهو مشکلش با هاستینگ قبلی حل میشه و بهش میگن میتونی سایتتو همینجا نگهداری و اون موقس که مشتری بدون هیچ دلیلی میگه چون نماد دارید باید پولو پس بدید ، میگه بی هیچ دلیلی باید پول رو پس بدید و پشیمون شدم .
    ما در ماه حداقل 5 تا از این مورد ها برامون تکرار میشه ، آیا قوانین وزارت صنعت معدن تجارت خسارت مارو جبران میکنه که همچین قانونی وضع کرده ؟
    بنظرتون در این موارد باید چیکار کرد دوستان ؟
    ویرایش توسط ali09366 : November 29th, 2014 در ساعت 13:07

  6. تعداد تشکر ها از ali09366 به دلیل پست مفید


  7. #24
    عضو انجمن mobinhost.in آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    محل سکونت
    https://www.mobinhost.com
    نوشته ها
    421
    تشکر تشکر کرده 
    94
    تشکر تشکر شده 
    1,531
    تشکر شده در
    1,320 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    رابطه كاملا مستقيم وجود دارد بين قيمت و سطح تفكر و اخلاق مشتري
    كسي كه حاضر به هزينه منطقي نيست و به دنبال ارزان غير نرمال هست يقينا در بروز مشكل و ايجاد درگيري رتبه اول رو دارن
    حتي اگر حق با مشتري ناراضي هم باشه حق فحاشي هيچ كس نداره و بايد برخورد سنگين بشود
    البته كرم از خود درخت هست اگر زير فروشي و بر هم زدن بازار رو پيشه نكنند همچين شرايطي هم نخواهيم داشت
    اخيرا ديگه اين مشتري نما ها زياد شدن و در همين امجمن هم ميان و حتي قيمت و شرايط هم تعيين مي كنند و بعضي اماتورها هم حاضرند با شرايط غير منطقي اونها سرويس بدهند
    سرور اختصاصی و مجازی ایران و خارج
    تهران ، بزرگراه چمران ، خ باقرخان ، پ 64 ، واحد 13

  8. تعداد تشکر ها از mobinhost.in به دلیل پست مفید


صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •