در بعضی از موارد خیلی پیش میاد که مشترک میاد یه هاست میخره و بعد لینک فول بکاپ از یه هاستینگ دیگه میده میگه برام ریستور کنید .
در حقیقت اینجا یه نکته ای هست و اینه که هاستینگ مورد نظر به دلیل تخلف یا ... به مشتری میگه برو از یک جای دیگه بخر ، در این مرحله مشتری لینک فول بکاپش ریستور شده و کارش رو اکی کردیم و از پشتیبانی 24 ساعته ما هم بهرمند شده اما...
اما یهو مشکلش با هاستینگ قبلی حل میشه و بهش میگن میتونی سایتتو همینجا نگهداری و اون موقس که مشتری بدون هیچ دلیلی میگه چون نماد دارید باید پولو پس بدید ، میگه بی هیچ دلیلی باید پول رو پس بدید و پشیمون شدم .
ما در ماه حداقل 5 تا از این مورد ها برامون تکرار میشه ، آیا قوانین وزارت صنعت معدن تجارت خسارت مارو جبران میکنه که همچین قانونی وضع کرده ؟
بنظرتون در این موارد باید چیکار کرد دوستان ؟