نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

موضوع: روش برخورد با مشتریان

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #21
    عضو انجمن ali09366 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    نوشته ها
    161
    تشکر تشکر کرده 
    28
    تشکر تشکر شده 
    173
    تشکر شده در
    92 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    در بعضی از موارد خیلی پیش میاد که مشترک میاد یه هاست میخره و بعد لینک فول بکاپ از یه هاستینگ دیگه میده میگه برام ریستور کنید .
    در حقیقت اینجا یه نکته ای هست و اینه که هاستینگ مورد نظر به دلیل تخلف یا ... به مشتری میگه برو از یک جای دیگه بخر ، در این مرحله مشتری لینک فول بکاپش ریستور شده و کارش رو اکی کردیم و از پشتیبانی 24 ساعته ما هم بهرمند شده اما...
    اما یهو مشکلش با هاستینگ قبلی حل میشه و بهش میگن میتونی سایتتو همینجا نگهداری و اون موقس که مشتری بدون هیچ دلیلی میگه چون نماد دارید باید پولو پس بدید ، میگه بی هیچ دلیلی باید پول رو پس بدید و پشیمون شدم .
    ما در ماه حداقل 5 تا از این مورد ها برامون تکرار میشه ، آیا قوانین وزارت صنعت معدن تجارت خسارت مارو جبران میکنه که همچین قانونی وضع کرده ؟
    بنظرتون در این موارد باید چیکار کرد دوستان ؟
    ویرایش توسط ali09366 : November 29th, 2014 در ساعت 13:07

  2. تعداد تشکر ها از ali09366 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •