صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

موضوع: روش برخورد با مشتریان

  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Nov 2014
    نوشته ها
    29
    تشکر تشکر کرده 
    15
    تشکر تشکر شده 
    65
    تشکر شده در
    44 پست

    پیش فرض روش برخورد با مشتریان

    سلام
    همیشه تاپیک باز میکنیم و از این و ان سرویس دهنده انتقاد میکنیم
    یکبار هم بزارید برعکس سرویس دهنده مظلوم صحبت کنه


    ماشاالله مردم ما برای خوراکی از خیار گرفته تا پیتزا و اسنک و ساندویچ و.... حسابی پول میدن
    برای شکم هیچ کم نمیزارن
    سر مغازه های خوراکی و... که هم که ماشالله میبینید چه خبره و چه بازار داغی ارند


    حالا یه سرویس دهنده هاست که با هزار بدبختی و قرض و کلی هزینه های سگین سرور
    و 24 ساعت از تفریح و زندگیش خدایی زده
    از سلامتی چشم و کمر و گردنش گذشته میایم یه هاست 5000 تومنی می خریم


    اولا که توقع داریم کل این هاست را برامون اموزش بده
    اصلا انگار فرق اموزشگاه و خدمات هاست را نمی دونیم


    حالا اینها به کنار کاش حواسمون نباشه بگیم خدای نکرده یکم لحنمون عوض بشه بگیم مشتری عزیز بالای چشمت ابرو هست


    انواع و اقسام توهین و ناسزا و پر رو بازی مشتری را تحمل کنیم
    به خاطر ضعف اطلاعات مشتری میاد میگه اقا این سرویسی که به من دادید به دردم نمیخوره پول منو پس بده!!!
    تو قانون هست چون هفت روز نگذشته باید پول منو پس بدی




    خدایی کدوم قانون از من سرویس دهنده حمایت میکنه؟

  2. تعداد تشکر ها ازvps247 به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    mashhad
    نوشته ها
    357
    تشکر تشکر کرده 
    121
    تشکر تشکر شده 
    283
    تشکر شده در
    206 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    بله ملت برای برای شکم خود و تفریح خود ملیونی خرج میکنن یادشون هم نمیاد
    بعد سر هزار تومن میاد دعوا راه میندازه و ابرو ادمو میبره

  5. تعداد تشکر ها ازchatsaz به دلیل پست مفید


  6. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    نوشته ها
    156
    تشکر تشکر کرده 
    27
    تشکر تشکر شده 
    301
    تشکر شده در
    201 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    حذف سرویس دعا براش شفا بیماری عقلی که در ایران به اسم سرطان عقل باید یاد کنیم

  7. تعداد تشکر ها از aminrt4 به دلیل پست مفید


  8. #4
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Nov 2014
    نوشته ها
    29
    تشکر تشکر کرده 
    15
    تشکر تشکر شده 
    65
    تشکر شده در
    44 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    تا حالا شده بریم داروخونه
    یه بار این رفتارها را از متصدی داروخونه که داره قیمت دارو را دوبله و سوبله تو پاچمون میکنه شکایت کنیم؟
    تا حالا از حج مهدی اشپز سرکوچه شاکی شدیم؟
    این هزینه کمی که به خاطر هاست میدی قابل مقایسه با اون هزینه های سنگینی که برای خورد و خوراک و تفریحاتت خرح میکنی هست؟
    خدایی یه بار شده از سرویس دهنده تشکر کنی
    یه بار شده فکر کنی این هاستی که داری استفاده میکنی چقدر وقت و هزنه صرفش شده؟

  9. #5
    عضو دائم Ashkankamangar.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    wien , Österreich
    نوشته ها
    1,341
    تشکر تشکر کرده 
    1,509
    تشکر تشکر شده 
    4,086
    تشکر شده در
    2,328 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    اولاً دوست گلم هاست 5000 تومانی ندید
    تجربه ی پنج ساله به من ثابت کرده کسی که حاضر نیست برای یک سرویس با کیفیت پول بده بعداً همچین جلوت میمونه
    تو این 5 سال از مشتریانی بیشترین ضربه رو خوردم که بیشترین تخفیف رو دادم
    مشتری دارم تا سال 2017 تمدید کرده و حدوداً 2 میلیون تا حالا پرداختی داشته انقدر باشخصیته که نمیتونید تصور کنید
    تیکت میده از بسم الله تا احوال پرسی و نهایت احترام
    مشتری دارم سرویس 40 تومنی رو با کلی خواهش و تمنا بهش 20 دادم بعد آیپیش بلوک میشه میاد هرچی تو دهنشه میگه
    یادتون باشه هم شما هم همه ی دوستان
    اصلا هیچ سرویسی نباید زیر 20 تومان باشهمعنی نداره که شما یا هر کس دیگه هاست میدید 5000 تومان سالی که من دیدم
    حساب کنید همون پشتیبان یا به قول شما تفریحاتتون که ازش میزنید واقعا ارزشش اینقدر کمه؟
    باید یه حداقل قیمتی درست بشه تا انسان های سطح پایین و بی ادب قدرت خرید نداشته باشند و از همون هاست های رایگان استفاده کنند و بعد از یک ماه نابود بشند
    ویرایش توسط Ashkankamangar.ir : November 29th, 2014 در ساعت 11:58

  10. تعداد تشکر ها ازAshkankamangar.ir به دلیل پست مفید


  11. #6
    عضو انجمن mehrshad.ho آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    922
    تشکر تشکر کرده 
    1,555
    تشکر تشکر شده 
    4,180
    تشکر شده در
    3,168 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    قیمت استاندارد قرار بدید و قوانین محکم هنگام خرید قرار بدید تا مشتراین حرفه ای از شما خرید کنند و این مشکلات رو نداشته باشید
    مثلا قیمت سرور رم 1 گیگ رو میدن 20 تومان یا کمتر و وقتی مشکل پیش میاد هر چی بچه هست شروع می کنند به فحاشی
    مرکز میزبانی وب نیک سرور NikServer.COM | شماره تماس : 9109.9713-021
    هاست و نمایندگی هاست لینوکس | هاست و نمایندگی هاست دانلود | سرور مجازی ایران و اروپا

  12. تعداد تشکر ها ازmehrshad.ho به دلیل پست مفید


  13. #7
    عضو انجمن 007 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    640
    تشکر تشکر کرده 
    7
    تشکر تشکر شده 
    681
    تشکر شده در
    545 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    سلام
    ۱-بهترهست یا قیمت منطقی داده شه که طرف ارزش کارو درک کنه یااگر نکرد خوب شماهم ضرر نکنی.
    ۲-بصورت واضح در سر در سایتتون بنویسین بازگشت وجه ندارین .
    کسی که سرویس خوب و با کیفیت بخواد فقط میاد طرفتون نه یک مشت آدم که قصد مزاحمت دارن فقط.
    ارادت
    بخشی از راه حل باشین نه باعث ایجاد مشکلات

  14. #8
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    نوشته ها
    406
    تشکر تشکر کرده 
    127
    تشکر تشکر شده 
    172
    تشکر شده در
    151 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    وقتی اکثر ذوستان انقدر بازارو خراب کردن که هاست ده پونزده تومنی میفروشن نباید از مشتری گله کرد!
    من موندم اینا چطور حساب می کنن!! پول برق سیستمشونم حساب کنن بازم با این قیمتهایی که میدن بعید میدونم ارزش وقتی که میذارن رو داشته باشه!!

  15. #9
    عضو انجمن yeganehha آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2014
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    187
    تشکر تشکر کرده 
    193
    تشکر تشکر شده 
    183
    تشکر شده در
    145 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    دوست عزیز در پاسخ به شما که می فرمایید وجه برگشت داده نشود باید عرض کنم که هم خلاف قوانین و هم خلاف فرهنگ ما هست ولی بنده با قوانین زیر تونستم این موضوع را به خوبی کنترل کنم در ضمن بنده از پلیس فتا درخواست کردم و ایشان فرمودند با قوانین سختی که گذاشتیم کاربر نمی تواند وجه را پس بگیرد
    شرایط بازپرداخت وجه :
    - کلیه سرورهای مجازی به دلیل سوء استفاده برخی از کاربران تا اطلاع ثانوی مشمول برگشت وجه نمی باشد.
    - تمامی سرویس ها دارای 24 ساعت زمان تست هستند که در صورت ناراضی بودن مشترک وجه مسترد شده به طور کامل بین 2 تا 7 روز کاری پس از طی مراحل حسابداری به حساب شما واریز خواهد شد.
    - مشترکینی که بعد از سپری شدن 24 ساعت زمان تست درخواست بازپرداخت وجه می نمایند باید دلیلی قانع کننده و یا مدرکی مستند ارائه نمایند.- مشترک نباید قبل از درخواست باز پرداخت وجه بیش از 25 درصد از فضا ، پهنای باند یا سایر امکانات سرویس خریداری شده را استفاده کرده باشد.
    - هزینه هایی مثل کانفیگ های مربوط به سرور، ثبت دامنه، آی پی و 500 تومان بعنوان کارمزد از مبلغ سرویس کسر خواهند شد.
    - مبلغ شارژ شده در حساب کاربری به هیچ عنوان قابل بازگشت به حساب شما نیست و این مبلغ در حساب کاربری شما برای خرید های بعدی باقی خواهد ماند.

    توجه : پرشین هاست می تواند این قرارداد را در هر زمان که بخواهد، از طریق تغییر این سند در وب سایت، برای خود محفوظ می دارد. ما به شما توصیه می کنیم که به صورت دوره ای برای اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید. پس از هر تغییر فرض ما بر این است که شما، آن تغییر را پذیرفته اید.
    دوستان می توانند متن کامل قوانین برای استفاده را از ادرس PersionHost - پرشیُن هاست دریافت کنند
    این متن مو لای درزش نمیره و هم حقوق کاربران رعایت شده و هم حقوق خودمان


    ولی در کل حرفتون را قبول دارم بعضی از دوستان کاملا بی ادب هستند

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط lkmew نمایش پست ها
    وقتی اکثر ذوستان انقدر بازارو خراب کردن که هاست ده پونزده تومنی میفروشن نباید از مشتری گله کرد!
    من موندم اینا چطور حساب می کنن!! پول برق سیستمشونم حساب کنن بازم با این قیمتهایی که میدن بعید میدونم ارزش وقتی که میذارن رو داشته باشه!!
    دوست عزیز وقتی تعداد مشتری های ما بالا میره ما هم قیمت همون میات پایین و در اصل سایت ما هاستینگ برای سایت اصلی خود شرکت لازم داره و بعه شرکت های دولتی خاص هاست می دیم و در کنارش به دوستانی که توانایی مالی خوبی ندارند هم هاست کم قیمت می دیم ولی اصل کار ما با شرکت های دولتی هست .
    البته هاستینگ های ارزان دیگر را نمی دانم

  16. تعداد تشکر ها از yeganehha به دلیل پست مفید


  17. #10
    عضو دائم Ashkankamangar.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    wien , Österreich
    نوشته ها
    1,341
    تشکر تشکر کرده 
    1,509
    تشکر تشکر شده 
    4,086
    تشکر شده در
    2,328 پست

    پیش فرض پاسخ : روش برخورد با مشتریان بددهن و پر رو

    عزیز من کلا متوجه نمیشم چرا دارید تبلیغ خودتونو میکنید؟

  18. تعداد تشکر ها ازAshkankamangar.ir به دلیل پست مفید


صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •