نقل قول نوشته اصلی توسط yeganehha نمایش پست ها
با سلام

2. اگر whmcs فارسی هست از منو تنظیمات. پشتیبانی. دپارتمان های پشتیبانی. دپارتمان جدید به نام تماس با ما بسازید و اگر می خواهید مخفی باشد و فقط با لینک دادن بتوان تماس پیدا کرد رو تیک مخفی کردن کلیلک کنید و در تب های همان صفحه روی فیلد دلخواه کلیک کنید و فیلد موردنظر را بسازید
برای ایجاد فیلد "تلفن تماس" من کاری که شما گفتی رو انجام دادم. شماره تلفن رو از مشتری میگیره ولی تو بخش مدیریت وقتی تیکت مربوطه رو باز می کنی جایی شماره تلفنو نشون نمیده!!