صفحه 4 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 80

موضوع: به کجا میرویم ؟!

  1. #31
    عضو انجمن artuore آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    208
    تشکر تشکر کرده 
    52
    تشکر تشکر شده 
    326
    تشکر شده در
    220 پست

    پیش فرض پاسخ : به کجا میرویم ؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط ! Omid StaR ! نمایش پست ها
    کتاب قلعه حیوانات رو خوندید؟
    حکایت صنف زدن تو ایرانم همونه

    و در نهایت
    خوک ها و آدم ها سر یک میز نشسته بودند و کارت بازی میکردند
    حیوانات از خوک ها به ادم ها و از آدم ها به خوک ها نگاه میکردند
    دیگر تفاوتی بین آن ها نبود...
    بله حکایت ما شده قصه ای که به سر رسیده اما کلاغی به خونش نرسیده !!!!

    وقت خداحافظی با نت رسیده ظاهرا
    کلودربات ارائه دهنده فضای ابری



  2. تعداد تشکر ها ازartuore به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #32
    عضو انجمن Netfollower آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    Nevermind
    نوشته ها
    205
    تشکر تشکر کرده 
    1,063
    تشکر تشکر شده 
    1,673
    تشکر شده در
    812 پست

    پیش فرض پاسخ : به کجا میرویم ؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط artuore نمایش پست ها
    بله حکایت ما شده قصه ای که به سر رسیده اما کلاغی به خونش نرسیده !!!!

    وقت خداحافظی با نت رسیده ظاهرا
    بلی احسنت
    ما که داریم سایت ها و حاصل چندسال زندگیمون رو
    زیر قیمت میفروشیم و میریم.
    شما اگر تحمل دارید بیشتر این وضعو تحمل کنید ....

  5. تعداد تشکر ها از Netfollower به دلیل پست مفید


  6. #33
    عضو انجمن sht-design آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2014
    محل سکونت
    My Love Iran ...
    نوشته ها
    412
    تشکر تشکر کرده 
    78
    تشکر تشکر شده 
    848
    تشکر شده در
    592 پست

    پیش فرض پاسخ : به کجا میرویم ؟!

    این چهار صفحه نظر دوستان رو خوندم
    زیاد وقت دوستان رو نمیگیرم ، گفتم منم هم نظری داده باشم:
    اول در مورد دوست استارترمون این مطلبی که نوشتین بنده همه اش رو قبول ندارم
    فکر کنم میدونم منظور شما کدام سرویس دهنده بوده
    سرویسی که سر رسیدش میگذره و تمدید نمیشه سرویس دهنده هیچ حقی در قبال اون نداره غیر از این هم نیست
    بی شک 99% از سرویس دهنده ها همین کار رو میکنند ، وقتی مشتری محصولی رو میخواهد سفارش بده توی قسمت خریدش توی اکثر سایت ها یه چیز نوشته قوانین رو مطالعه کردم و قبول دارم !
    اگر طرف مشکل داره با قوانین میتونه سرویسش رو از جای دیگه تهیه کنه ، کسی مشتری رو مجبور نکرده ماشاء الله اینقدر سرویس دهنده توی ایران پیدا میشه که از هر کی میخوان میتونن خرید کنند
    توی اکثر سرویس دهنده ها مشتری تا قبل از این که سرویسش تمام بشه میتونه درخواست لینک بکآپ کنه و مدیر سرور میتونه اون فایل رو توی هاست خودش براشون آپلود کنه و لینک بده که اگر بخاطر محدود بودن حجم بخوان برای دادن لینک هزینه بگیرن شاید یکم بی انصافی باشه
    اما وقتی سرویس مشتری تمام شد سرویس دهنده هیچ مسئولیتی در قبال مشتری نداره ، بحث وجدان رو کشیدید وسط
    چند ماه پیش دوستان یکی از مشتری ها اومده بود خواهش و التماس که بیا برامون یه اسکریپت نصب کن روی یک هاست رایگان ، چند روز اول بهشون گفتم هزینه میگیریم ازتون براتون نصب میکنم
    هزینه نصب اسکریپت رو به کاربر گفتیم 5 هزار تومان واریز کن تا براتون نصب و کانفیگشو انجام بدیم ، طرف التماس میکرد که والله به خدا من پول ندارم و منو قسم داد به خاطر مادرم بیام این کار رو براش رایگان انجام بدم
    میدونید چی بهشون گفتم ؟ گفتم من براتون انجام میدم اما میدونم دو روز دیگه که به قول معروف خرتون از پل گذشت خودتونو واسم بزرگ میکنید و یه سری حرفا رو میزنید پشت سرم چون تجربه اش رو داشتم
    گفت نه به خدا شما خیلی گلی بچه های شیراز میگن خیلی مرام دارن و از این حرفا
    ما براشون اسکریپت رو کاراشو انجام دادیم روی هاست رایگانشون ، طرف رفت و دیگه پیداش نشد ! فرداش مشتری آمد گفت این دوستم گفته که اصلا طرف بلد نیست اسکریپت نصب کنه و همون چیزی که من واسشون نصب کرده بودم رو گفته بود خودش نصب کرده !

    برای بعضی ها دل بسوزونید نامردی زیاد میبینید خیلی واسم اتفاق افتاده خواستم روی وجدان عمل کنم و کار مشتری رو راه بندازم اما وقتی که بعضی مشتری ها روی نامردی جواب میدهند دیگه نباید بدون قوانین با مشتری برخورد کرد

    مثلا ما قوانین رو توی سایت خودمون گذاشتیم و مشتری ملزم به رعایت قوانین هست ، اگر قوانین رو رعایت نکنه ما مسئولیتی در قبالش نداریم ، به این میگن احترام متقابل

    اون کسی هم که چند روز پیش تاپیک زده بود درباره همین بکآپ ندادن بعد از اتمام سرویسش اومده بود سرویسشو تمدید کرده بود ، بکآپشو برداشته بود و گفته بود حالا چون گفتین 7 روز گارانتی بازگشت وجه داره سرویستون من پولمو میخوام !
    آخه کجای دنیا توی تمدید سرویس بازگشت وجه دارند ؟
    اگه یکی از مشتری های من میخواست همچین زرنگی رو برای سرویسش در بیاره و به قول معروف سر مارو کلاه بزاره 100% سرویسش رو حذف میکردم و یوزرشو مسدود میکردم که بدونه احترام ، احترام میاره

    ببخشید سرتونو درد آوردم

  7. تعداد تشکر ها ازsht-design به دلیل پست مفید


  8. #34
    عضو انجمن ehsaan آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    214
    تشکر تشکر کرده 
    201
    تشکر تشکر شده 
    687
    تشکر شده در
    532 پست

    پیش فرض پاسخ : به کجا میرویم ؟!

    سلام.
    وقتی مشتری در زمان ثبت نام قوانین رو میخونه و قبول میکنه و سرویسش رو تهیه میکنه دیگه نباید جای بحثی بمونه.
    این کوتاهی از مشتری بوده و باید قبل از سر رسید بک آپ میگرفت.

    مثلا دیتاسنتر redstation اگر 1 ساعت هم از زمان پرداختتون گذشته باشه باید 20 % جریمه بدید.
    این قوانین همه جا هست و مشتری ها هم قبل از خرید از چنین فروشنده هایی آگاهی کامل از قوانین دارند.
    معرکه ارائه دهنده سرور مجازی، پنل پیامک، فالوور اینستاگرام، شماره مجازی و ...
    Ticket | Telegram : @MarekeOnline| | 07158017111
    mareke.ir


  9. تعداد تشکر ها از ehsaan به دلیل پست مفید


  10. #35
    عضو انجمن xphost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    304
    تشکر تشکر کرده 
    1,168
    تشکر تشکر شده 
    822
    تشکر شده در
    490 پست

    پیش فرض پاسخ : به کجا میرویم ؟!

    قلعه حیوانات کتاب فوق العاده بود
    حکایت زمانه امروز ماست متاسفانه
    بی ادب شدن مشتری ها متاسفانه از اونجا شروع شده که یه تعداد هاستینگ بی شخصیت شروع به کار کردند و محیط این فضا رو به هم ریختن
    و از همه مهم تر اینکه مشتری فکر کرده ارث باباش دست ماست
    ارث باباشو میخواد از ما و برخورد ها متاسفانه بد شده
    ایران هاست،قدیمی ترین هاستینگ ایران

  11. #36
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    نوشته ها
    133
    تشکر تشکر کرده 
    14
    تشکر تشکر شده 
    43
    تشکر شده در
    37 پست

    پیش فرض پاسخ : به کجا میرویم ؟!

    بحث وجدان یک چیز است و بحت کار مقوله دیگر.
    برای مثال اگه شخصی پس از اتمام مدت سرویس بکاب بخواهد اگر سرویس دهنده بکاب داد محبت کرده نه مشتری مداری.(مشتری مداری و وجدان هر کدام تعریف داره)

    چطور ما ها دنبال .... نال هستیم و کپی رایت رایت نمکنیم خوب عادت کردیم پس سعی کنیم مشتری ها هم بد عادت نشن. ولی در کنارش سرویس میتوانیم خدمات خاصی را ارائه کنیم که در ان هم اجبار نیست. ولی به شخصه اعتقاد دارم اگر مشتری دیگر نخواست سرویس شو تمدید کنه بطور مثال بکابش بدم ولی همینه سرویس دهندگان هاستینگ بکاب رابرایش نگه داشته خوب این هم حقی است برای سرویس دهنده.
    اگر شما هزینه یک دیتا سنتر را به وقتش نپردازید دیتا سنتر فکر میکنید خیلی لوطی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
    خوب شما از قوانین دیتا سنتر تبعیت میکنید و مشتری از هاستینگ. البته نه هاستینگ هایکه هر لحظه قوانین به نفع خودشان تغییر میدهند .
    صداقت-مشتری مداری

  12. تعداد تشکر ها ازb7610 به دلیل پست مفید


  13. #37
    عضو انجمن yeganehha آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2014
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    187
    تشکر تشکر کرده 
    193
    تشکر تشکر شده 
    183
    تشکر شده در
    145 پست

    پیش فرض پاسخ : به کجا میرویم ؟!

    ای کاش واقعا قوانین جامع ای وجود داشت که این مشکلات پیش نمی امدالبته فکر نکنم با قوانینهم به جایی برسیم . همانطور که در دنیای حقیقی تا یک کالایی را نخوای بخری و پولش حساب نکنی نمیرن برات از انبار بیارن دیگه لطف بعضی دوستان توی دنیا مجازی هم اینطوری میشهبیاین حداقال توی دنیای مجازی دشمنی دنیای حقیقی را کنار بزاریم به خدا همین گذشت ها هست که یک سایت معروف میشه برای خودتون هم خوبه

    - - - Updated - - -

    درجواب به دوستانی که می خواهند از نت خداحافظی کنند باید بگم عرصه خالی نکنید
    اگر شما دوستان نباشید سایت فارسی زبانی باقی نخواهد ماند

  14. تعداد تشکر ها از yeganehha به دلیل پست مفید


  15. #38
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    نوشته ها
    1,230
    تشکر تشکر کرده 
    2,136
    تشکر تشکر شده 
    3,574
    تشکر شده در
    1,994 پست

    پیش فرض پاسخ : به کجا میرویم ؟!

    از تمامی دوستان که در تاپیکم شرکت کردن ممنونم
    و از آقای کریم زاده که در پاسخ به دوستان کمک کردن ممنونم

    بیشتر بحثی که من کردم راجب به بک آپ بود
    ولی بک آپ دادن رو یک مثلا زدم

    آیا کسی به حرفی که با رنگ قرمز نوشتم توجه کرد؟!

    ما به جایی رسیدم که اشتباه یک بنده خدا رو داریم تو سرش میزنیم به یک جایی رسیدم که اگر کسی در جایی اشتباهی کرد 200 بار اون اشتباه رو تو سرش میزنیم
    و ده نفر دور خودمون جمع می کنیم تا بخاطر اون اشتباهش طرف از بین ببریم
    ده نفر جمع می کنیم و طرف رو خورد می کنیم
    ده نفر پشت همیم تا یک نفر رو خراب کنیم
    بله این داره نشون میده ما داریم روز به روز ضعیف و ضعیف و ضعیف تر میشیم
    ضعفت هم صفت های کودکانه به وجود میاره البته صد رحمت به صفت های کودکانه
    واقعا کسایی در این انجمن هستن 16 سال دارند ولی بیشتر از 16 سال می فهمند نمونش , نه نمونش رو بیخیال میشم که اونم از این انجمن رفت و به من گفت واقعا وب هاستینگ تاک داره به جایی میرسه که خسته کننده میشه
    فقط 16 سال سن داره و به این نتیجه رسید

    خیلی های دیگه هم بودن دیگه در این انجمن سرویس نمیدن و رفتن سمت wht.com

    اینجا برای بعضی ها داره به یک مدرسه تبدیل میشه و از کسایی دارن یک چیز هایی رو یاد می گیرن که خیلی بد هست


    از امروز شروع کنیم و فرهنگ سازی درست رو از همین انجمن بزرگ و تحصصی بین بعضی از دوستان شروع کنیم تا در جامعه موفق باشیم


    همین نال و زیر پا گذاشتن کپی رایت بی احترامی به حق سازنده به حساب میاد
    تا همین الان هم تاپیک به اندازه کافی به سمت منحرف شدن انعطاف پیدا کرده

    و باید از چند نفر از دوستان تشکر کنم که در یاهو به من پی ام دادن و هر چی از زبان مبارک در امد گفتن و بعضی ها هم به سرور من حمله کردن که معلومه اون دسته افرادی هستند که از حرف هایی که زدم رنج بردن

    آماده برای سرمایه گذاری بر روی پروژه های شما

  16. تعداد تشکر ها ازdownloaddl به دلیل پست مفید


  17. #39
    عضو انجمن zakerweb آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    محل سکونت
    Chair
    نوشته ها
    115
    تشکر تشکر کرده 
    202
    تشکر تشکر شده 
    282
    تشکر شده در
    208 پست

    پیش فرض پاسخ : به کجا میرویم ؟!

    مشکل اصلیون نبود انصافه . در غیر این صورت باید صنفی باشه که این شرکت ها رو کنترل کنه که ...

    بنده هم از این افراد بی وجدان ضربه زیادی خوردم مخصوصا تو این یک ماه که هاستمو زیاد جابجا کردم بخاطر کمبود منابع حتی شرکت شناخته شده ای تو این انجمن خلاف بر قوانینشون وجه بنده رو برگشت ندادند ! باز ممنونم از بعضی ها شرکت ها ک زیاد شناخته شده نبودن در این انجمن ولی انصاف ب خرج دادن!

    باز مساله انصافه که باید در کنار قوانین داشته باشیم ...
    ویرایش توسط zakerweb : November 28th, 2014 در ساعت 20:51
    تجربه ثابت کرده ظاهر سازی حرام خوری رو راحت میکنه...این اینماد ها کشکه ؟

  18. تعداد تشکر ها ازzakerweb به دلیل پست مفید


  19. #40
    عضو انجمن xphost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    304
    تشکر تشکر کرده 
    1,168
    تشکر تشکر شده 
    822
    تشکر شده در
    490 پست

    پیش فرض پاسخ : به کجا میرویم ؟!

    دقیقا همین طوره بعضی از همکارا که یکم کارشون گرفته قوانین رو یادشون میره و هزار تا بهونه میارند که پول مشتری ناراضی رو ندن
    ایران هاست،قدیمی ترین هاستینگ ایران

صفحه 4 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: April 4th, 2014, 23:33
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: April 4th, 2014, 23:23
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: September 5th, 2013, 14:29
  4. پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: August 30th, 2013, 16:21

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •